Februārī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar janvāri, visos medijos novērojams reklāmas apjomu pieaugums, ziņo mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia.
TNS Latvia Reklāmu reģistra klientu atbalsta vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka televīzijā februārī, salīdzinot ar janvāri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs palielinājies par 25 %. Februārī televīzijā noraidītas 30.2 tūkstoši minūtes, bet janvārī – 24.1 tūkstoši minūtes reklāmas. Televīzijas reklāmas gadījumu skaits šī gada februārī bija aptuveni 76 tūkstoši reklāmu, kas, salīdzinot ar 2008. gada februāri, kad tika reģistrēti 106 tūkstoši reklāmas gadījumi, ir par 28 % mazāk.
Reklāmas apjoms šī gada februārī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2009. gada janvāri, ir palielinājies par 13 %. Attiecīgi janvārī tika reģistrēti 935 tūkstoši cm², bet februārī – 1.06 miljoni cm² reklāmas. Šī gada februārī presē reģistrēti 6.4 tūkstoši reklāmas gadījumu, kas ir par 45 % mazāk nekā 2008.gada februārī, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 11.6 tūkstošiem preses reklāmu.
Radio reklāmas apjoms šī gada februārī, salīdzinot ar janvāri, ir palielinājies par 35 %, attiecīgi februārī izskanējis 14.2 tūkstoši reklāmas minūšu, bet janvārī – 10.5 tūkstoš minūšu. 2009. gada februārī radio reģistrētas 31.2 tūkstoš reklāmu, kas, salīdzinot ar 2008. gada februāri, ir par 25 % mazāk, jo 2008. gadā šajā laika periodā tika fiksētas 41.6 tūkstotis reklāmu.
Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares februārī bija sakari un biroja aprīkojums, kosmētika un higiēna, pārtikas produkti, medicīna un mājsaimniecības preces.