Jūnijā TV, radio, vidē un žurnālos pieaudzis reklāmas apjoms, salīdzinot ar 2010. gadu. Salīdzinot ar aizvadītā gada jūniju, pieaudzis reklāmas apjoms visās mediju grupās, izņemot avīzes, liecina Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrasTNS Latvia pētījums.
2011. gada jūnijā televīzijā raidīts 43,9 tūkstoši reklāmas minūšu, kas ir 8% pieaugums, salīdzinot ar 2010. gada jūniju. Šī gada jūnijā ir reģistrēti 126,7 tūkstoši reklāmu – par 13% vairāk nekā pagājušajā gadā.
Jūnijā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Procter & Gamble, Henkel, Tele2, LMT un Unilever. Reklamētākie zīmoli televīzijā – BITE, RIMI, Maxima, Algida un Schwarzkopf.
Reklāmas apjoms avīzēs 2011. gada jūnijā sasniedza 436 090 cm². Salīdzinot ar šo periodu 2010. gadā, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros tajos pašos medijos avīžu reklāmu apjoms ir samazinājies par 3%. Avīžu reklāmu skaits šajā periodā, salīdzinot vienus un tos pašus izdevumus, samazinājies par 2%. Kopējais reģistrēto reklāmu skaits jūnijā sasniedza 4 989 reklāmas.
Lielākie reklāmdevēji avīzēs (pēc reklāmas laukuma cm²) jūnijā bija Makroentertainment, Art Music, Prisma Peremarket, Air Baltic un Rai Turs. Reklamētākie zīmoli avīzēs – Prisma, Air Baltic, PTA, Latvijas Valsts ceļi un MF Festival.
Reklāmas apjoms žurnālos 2011. gada jūnijā, salīdzinot ar šo periodu 2010. gadā (vienādā mediju izlasē), pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir pieaudzis par 13%, joprojām saglabājot straujāko pieaugumu starp mediju grupām kopš aprīļa un kopā sasniedzot 693 122 cm². Savukārt, reklāmu skaits šajā periodā krities par 2%. Kopā žurnālos jūnijā bija izvietotas 1 692 reklāmas.
Lielākie reklāmdevēji žurnālos (pēc reklāmas laukuma cm²) jūnijā bija Procter & Gamble, Rīgas piena kombināts, Līvu Akvaparks, Elkor un Valmieras piens. Reklamētākie zīmoli žurnālos – Ekselence, Līvu Akvaparks, Samsung, Domina Shopping un Olimpia.
Vidē šī gada jūnijā bija izvietoti 516 173 m² reklāmas. Šogad, salīdzinot tos pašus medijus, vides reklāmu kopējā platība ir par 13% lielāka nekā 2010. gada jūnijā. Vides reklāmas gadījumu skaits sasniedzis 89 159 un, salīdzinot šos periodus, arī pieaudzis par 13%.
Jūnijā vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija Tele2, LMT, Linstow, BITE un Tallink. Reklamētākie zīmoli vidē – BITE, Tallink, Algida, Asus un TELE2.