2012. gada decembrī, salīdzinot ar attiecīgo laika posmu pirms gada, par 12% pieaudzis televīzijas (TV) reklāmas apjoms, par 11% palielinājies reklāmas apjoms radio un par 8% - žurnālos. Savukārt reklāmas apjoms avīzēs un vidē gada laikā ir samazinājies, novērojusi pētījumu aģentūra TNS.
TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka situācija decembrī turpina jau iepriekš novēroto tendenci – TV ir straujāk augošais medijs, savukārt, avīzēs vērojams reklāmas apjomu kritums.
Kopumā TV decembrī raidīti vairāk nekā 49 tūkstoši minūšu reklāmas. Decembrī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Tele2, Procter & Gamble, Henkel, Bite un Maxima.
Radio reklāmas apjoms 2012. gada decembrī bija 22 tūkst. minūšu. Lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Maxima, Tele2, SmsCredit.lv, Taula Rīga (bezrecepšu medikamentu un uztura bagātinātāju pārstāvoša mārketinga kompānija) un Cenuklubs.lv.
Vidē šī gada decembrī bija izvietots 564 252 m² reklāmas. Salīdzinot tos pašus medijus, vides reklāmu kopējā platība bija par 1% mazāka nekā 2011. gada decembrī. Vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija Tele2, Linstow, Drogas, LMT un Bite.
Reklāmas apjoms žurnālos 2012. gada decembrī sasniedza 844 076 cm², un lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas laukuma cm² decembrī bija L'Oreal, Patollo, Fragarances International, Elkor un BDG.
Reklāmas apjoms avīzēs 2012. gada decembrī sasniedza 396 849 cm², kas, salīdzinot ar situāciju pirms gada, ir 27% kritums. Lielākie reklāmdevēji avīzēs pēc reklāmas laukuma cm² decembrī bija Hipotēku banka, Radio Entertainment, Makroentertainment, BDG un Cenuklubs.lv.