Šā gada pirmajos sešos mēnešos reklamētākā nozare bijusi mazumtirdzniecība, kam seko mobilie sakari, zāļu nozare, finanšu institūcijas un pakalpojumu sniedzēji, bet piecinieku noslēdz mājsaimniecības higiēnas preču nozare.
Kā liecina TNS Reklāmu reģistra dati, šī gada pirmajos sešos mēnešos reklamētāko nozaru TOP5 nav notikušas būtiskas izmaiņas, salīdzinot ar 2012. gada pirmo pusgadu.
Mazumtirdzniecības nozares lielākie reklāmdevēji saglabājuši ļoti līdzīgus ieguldījumus reklāmā kā pagājušajā gadā. Tikmēr mobilo sakaru nozare cieši seko, atkal pietuvojoties līderpozīcijām, ko veicina visu nozares reklāmdevēju izdevumu pieaugums.
Vairāki zāļu nozares reklāmdevēji ir samazinājuši reklāmas izdevumus, bet pirmajā vietā nozarē, vērā ņemami palielinot reklāmas apjomus, izvirzījies reklāmdevējs Takeda.
Finanšu institūciju un pakalpojumu nozarē joprojām būtisku reklāmas apjomu veido nebanku kreditētāji. Mājsaimniecības higiēnas preču nozarei, kas ieņem piekto vietu reklamētākajās nozarēs, izdevies pakāpties par četrām pozīcijām, salīdzinot ar 2012. gada pirmo pusgadu.
Kopumā mediju reklāmas tirgus 2013. gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar 2012. gada to pašu laika periodu, audzis par 3%, situāciju nozarē komentē Latvijas Reklāmas asociācijas valdes priekšsēdētāja Ingrīda Krīgere.
Visvairāk ir audzis vides reklāmas tirgus – par 20%, bet kritums vērojams kino reklāmas tirgū (-10%) un avīžu reklāmas tirgū (-9%). Salīdzinot ar 2011. gada 1. pusgadu, kopējā mediju reklāmas tirgū avīžu sadaļa šā gada 1.pusgadā ir samazinājusi savu % daļu par 1%, bet interneta sadaļa palielinājusi par 1%. Interneta daļa kopējā mediju reklāmas tirgū saglabā tendenci pieaugt.
Latvijas reklāmas tirgus apjomi mediju grupās 2013. gada pirmajā pusgadā (neto. LVL):