Martā, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar februāri, visos medijos novērojams reklāmas apjoma pieaugums.
Par to liecina TNS Latvia apkopotie 2009.gada marta mediju reklāmas tirgus rezultāti. Trīs reklamētākās nozares pēc bruto reklāmas apjoma latos martā bija sakari un biroja aprīkojums, kosmētikas un higiēnas nozare, kā arī pārtikas produkti,
TNS Latvia Reklāmu reģistra klientu atbalsta vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka televīzijā martā, salīdzinot ar februāri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs palielinājies par 12 %. Februārī televīzijā noraidītas 30 243 minūtes, bet martā – 33 951 minūte reklāmas.
Televīzijas reklāmas gadījumu skaits šī gada martā bija 83 195 reklāmas, kas gan, salīdzinot ar 2008. gada martu, kad tika reģistrēti 115 163 reklāmas gadījumi, ir par 28 % mazāk.
Martā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Tele2 un Procter & Gamble.
Reklāmas apjoms 2009. gada martā presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2009. gada februāri, ir palielinājies par 30 %. Attiecīgi martā tika reģistrēti 1,38 miljoni cm2, bet februārī – 1,06 miljoni cm2 reklāmas. Šī gada martā presē reģistrēti 7 367 reklāmas gadījumi, kas ir par 41 % mazāk nekā 2008.gada martā, kad TNS Latvia reklāmu reģistra datu bāze tika papildināta ar 12 539 preses reklāmām.
Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm2²) martā bija Bite un Maxima.
Radio reklāmas apjoms šī gada martā, salīdzinot ar februāri, ir palielinājies par 6%, attiecīgi februārī izskanējušas 14 174 reklāmas minūtes, bet martā – 15 054 minūtes.
2009. gada martā radio reģistrētas 32 559 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada martu, ir par 31 % mazāk, jo 2008. gadā šajā laika periodā tika fiksētas 47 149 radio reklāmas.
Martā radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Lattelecom un Rimi.