Salīdzinot ar 2010. gada februāri, TV, avīzēs, žurnālos un vidē ir novērojams reklāmas apjoma pieaugums, bet radio neliels samazinājums, liecina TNS Latvia apkopotā informācija.
Analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar 2010. gada februāri, TV, avīzēs, žurnālos un vidē ir novērojams reklāmas apjoma pieaugums, bet radio neliels samazinājums. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka mediju piesātinājums ar reklāmu ir augsts – šī gada februārī, skaitot kopā visus analizētos medijus, reklāmas gadījumu skaits sasniedzis 201,29 tūkstošus, kas ir augstākais rādītājs kopš 2008. gada.
Reklāmas apjoms avīzēs 2011. gada februārī, salīdzinot ar šo periodu 2010. gadā, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir pieaudzis par 11%. Avīžu reklāmu skaits šajā periodā pieaudzis par 6%, sasniedzot 4,57 tūkstošus reklāmas gadījumu. Lielākie reklāmdevēji avīzēs (pēc reklāmas laukuma cm²) februārī bija Prisma Peremarket, Air Baltic, Capital, Inchcape Motors un PTA. Reklamētākie zīmoli avīzēs – Prisma, Air Baltic, Nissan, iPad un PTA.
Reklāmas apjoms žurnālos februārī pieaudzis par 12%. Savukārt, reklāmu skaits šajā periodā pieaudzis par 5%. Kopā žurnālos februārī izvietoti 1,16 tūkstoši reklāmu. Lielākie reklāmdevēji žurnālos (pēc reklāmas laukuma cm²) februārī bija Procter & Gamble, Baltkom, Narvesen Baltija, L'Oreal un Moller Auro Baltic. Reklamētākie zīmoli žurnālos – Baltkom, Pampers, Narvesen, Audi un Rīga Plaza.
Vidē šī gada februārī izvietoti 392,12 tūkstoši kvadrātmetru reklāmas. Šogad vides reklāmu kopējā platība ir par 31% lielāka nekā 2010. gada februārī. Vides reklāmas gadījumu skaits sasniedzis 57,79 tūkstošus un, salīdzinot šos periodus, pieaudzis par 26%. Februārī vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija Tele2, LMT, Linstow, Bite un Samsung Electronics. Reklamētākie zīmoli vidē – Tele2, Zelta zivtiņa, Bite, LMT un OKarte.
Televīzijā šā gada februārī pārraidīti 33,94 tūkstoši reklāmas minūšu, kas ir par 2% vairāk nekā pērnā gada februārī. Tāpat arī februārī ir reģistrēti 96,45 tūkstoši reklāmu – par 8% vairāk nekā pagājušajā gadā. Februārī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Procter & Gamble, Tele2, Henkel, Bite un Unilever. Reklamētākie zīmoli televīzijā – BiFri, Zelta zivtiņa, Bite, Maxima un Tele2.
Radio reklāmas apjoms februārī bija 13,73 tūkstoši minūšu, kas salīdzinot ar iepriekšējā gada februāri, ir par 3% mazāk. Reklāmu skaits radio, salīdzinot šos periodus, ir samazinājies par 1%, šī gada februārī radio pārraidīti 29,72 tūkstoši reklāmu. Februārī lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Maxima, Lattelecom, LMT, AG Farm un Elkor. Visvairāk reklamētie zīmoli radio – Maxima, Lattelecom, Bell's, K-Rauta un OKarte.