Šā gada oktobrī Latvijā pieaudzis reklāmu apjoms vidē, televīzijā, radio un žurnālos, tomēr avīzēs novērots reklāmas apjoma kritums, salīdzinot ar pērnā gada oktobri.
Šādu ainu novērojusi pētījumu aģentūra TNS, kas analizēja reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm.
Oktobrī turpinās jau iepriekš novērotā tendence augt reklāmu apjomam TV, bet reklāmu apjomam avīzēs – samazināties. Tāpat oktobrī būtiski palielinājies vides reklāmu apjoms.
TV šā gada oktobrī pārraidīti vairāk nekā 54 tūkst. minūšu , kas ir par 23% vairāk nekā pērnā gada attiecīgajā mēnesī. TV lielākie reklāmdevēji ir Henkel, Reckitt Benckiser, Tele2, Bite un Procter & Gamble.
Radio reklāmu apjoms šā gada oktobrī, salīdzinot ar 2011. gada attiecīgo periodu, audzis par 7%. Lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Tele2, Maxima, Skandi Motors, Makroentertainment un Rimi.
Savukārt vidē oktobrī, salīdzinot ar analoģisku laika posmu pagājušajā gadā, reklāmu kopējā platība augusi par 34%, pārsniedzot 626 tūkst. kvadrātmetru. Lielākie reklāmdevēji vidē oktobrī bijā Bite, Linstow, Rimi, Tele2 un J. Čakstes demokrātijas un ilgtspējīgas attīstības biedrība.
Reklāmas apjoms žurnālos 2012. gada oktobrī, salīdzinot ar šo periodu 2011. gadā vienādā mediju izlasē, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir palielinājies par 5%. Lielākie reklāmdevēji – L'Oreal, Tallink, Apranga, Kruzas NCD un Elkor.
Avīzēs reklāmas apjomi gada laikā krituši par 17%. Lielākie reklāmdevēji ir Prisma Peremarket, Makroentertainment, KPMG Baltics, KW Bruun Baltic un Swedbank.