Veicot reklāmas kampaņu ar Google AdWords palīdzību, jūs paši nosakāt klikšķa cenu par jūsu reklāmu, kuru esat gatavi maksāt. Bet, ja jūs norādāt cenu, kura ir zemāka par konkurentu cenām, tad jūsu reklāma tiks parādīta ļoti reti vai netiks
parādīta vispār.
Lūk, kā tas var izskatīties vienkāršotā piemērā :
Ar šādu pieeju nelielām kompānijām ir grūti konkurēt ar lielajām, jo lielie uzņēmumi var noteikt augstāku klikšķa cenu un mazajiem konkurentiem nepietiks resursu, lai realizētu pilnvērtīgu kampaņu.
Bet jūs varat paaugstināt jūsu reklāmas pozīciju, nepaaugstinot klikšķa cenu. Google nosaka jūsu reklāmas ziņojuma pozīciju, ņemot vērā divus mainīgos lielumus: 1) klikšķa cena un 2) rādītājs Quality Score, proti, reklāmas kvalitāte. Tādējādi strādājot
otrā rādītāja uzlabošanas virzienā, paaugstinās jūsu reklāmas ziņojuma pozīcija.
Quality Score darbības princips:
Google vērtē jūsu reklāmas kvalitāti skalā no 1 līdz 10. Jo vairāk jūsu reklāma atbilst meklēšanas kritērijiem, jo augstāks būs jūsu Quality Score. Tā, piemēram, ja lietotājs meklē «Grāmatas par pieminekļiem Rīgā», spiež uz reklāmu, pāriet uz mājas lapai atbilstošu lapu, iepazīstas ar informāciju par grāmatām par pieminekļiem Rīgā un veic pasūtījumu, tad reklāmas atbilstība meklēšanas kritērijiem tiks novērtēta augsti. Ņemot vērā šo informāciju, papildināsim mūsu tabulu ar Quality Score datiem un paskatīsimies, kā izmainīsies situācija
Mēs redzam, ka Līga ar klikšķa minimālo likmi, ir pacēlusies no pēdējas vietas uz otro. Tas ir uzskatāms piemērs, kā ar Quality Score uzlabošanos, iespējams maksāt mazāk par reklāmu.
Lūk, daži svarīgi momenti, kuriem Google pievērš uzmanību, nosakot jūsu reklāmas Quality Score:
1. Reklāmas ziņojuma teksts;
2. CTR (Click Through Rate) – cik bieži tiek klikšķināts uz jūsu reklāmu (CTR = klikšķu skaits uz reklāmu/reklāmas raidījumu skaits). Jo augstāks CTR, jo labāk;
3. Mērķlapa (Landing Page). Mērķlapas atbilstība meklēšanas kritērijiem;
4. Teksts mērķlapā.
Strādājiet jūsu reklāmas Quality Score paaugstināšanas virzienā un jūs par reklāmu maksāsiet mazāk, nekā maksā konkurenti.