Internets

Stāstīs par veiksmīgām Google AdWords reklāmas kampaņām, tendencēm un aktualitātēm

Lelde Petrāne,25.02.2013

Jaunākais izdevums

28.februārī no plkst. 11.00 līdz 12.30 notiks Interneta Mārketinga Asociācijas rīkotais bezmaksas vebinārs jeb virtuālais seminārs - AdWords Burziņš par veiksmīgām reklāmas kampaņām, tendencēm un aktualitātēm 2013. gadā.

«Google Adwords reklāmas ir viens no efektīvākajiem interneta mārketinga instrumentiem jebkuras nozares uzņēmumam neatkarīgi no tā, vai uzņēmums nodarbojas ar mēbeļu ražošanu vai ar atpūtas braucienu pārdošanu uz siltajām zemēm. Google Adwords reklāmas nodrošina iespēju piesaistīt jaunus klientus, ieiet jaunos eksporta tirgus, piesaistīt aizvien lielāku mājas lapas apmeklētāju skaitu. Reklāmas efektivitāte balstās tajā, ka uzņēmuma reklāma redzama tieši konkrētā uzņēmuma mērķauditorijai, kas meklē konkrētu preci vai pakalpojumu noteiktā ģeogrāfiskā vietā (valstī) un diennakts laikā,» komentē Interneta Mārketinga Asociācijas projektu vadītāja Diāna Krieviņa.

Viņa norāda, ka, neskatoties uz milzīgajām Google AdWords iespējām, Latvijā šo reklāmas veidu izmanto salīdzinoši maz uzņēmumu.

Vebinārā piedalīsies Google AdWords eksperti - Egils Boitmanis, Mārtiņš Grūbe un Linda Vingre no Infinitum8, Marta Elste no Digital Marketing Group, Līga Strazdiņa no Media Contacts Latvia un reklamēšanās speciālists Mārtiņš Kažemaks. Pusotru stundu ilgajā vebinārā speciālisti diskutēs par veiksmīgas AdWords reklāmas kampaņas realizāciju, biežāk pieļautajām kļūdām un aktualitātēm 2013. gadā.

Vebināra laikā tiks apskatītas sekojošas tēmas:

● Kādai ir jābūt uzņēmuma mājas lapai, kas orientēta uz klientu piesaisti un pārdošanu;

● AdWords kampaņu ABC jeb pirmie soļi pretim panākumiem;

● Remarketing un Display reklāmu spēks un potenciāls;

● Kas īsti ir AdWords reklāma mobilajās ierīcēs?

● Reklāmguvumu uzskaite - sekmīgas Adwords kampaņas sastāvdaļa;

● Kā īstenot AdWords kampaņu automatizāciju;

● Kāpēc ZMOT (Winning the Zero Moment of Truth) filozofija AdWords kampaņās;

● Kādām tendencēm vajadzētu pievērst uzmanību 2013.gadā?

Lai noskatītos vebināru, jāpiereģistrējas IMA mājas lapā http://iasociacija.lv/adwords_webinars/ līdz 26.februārim. Vebināru varēs skatīties IMA YouTube kanālā - http://www.youtube.com/user/iasociacija.

Interneta Mārketinga Asociācijā ir apvienojušies interneta un digitālā mārketinga nozares zīmoli: Mailigen, iMedia, Infinitum, GoAffiliate, DigiBrand, Cload, Elietas un Addvisors Rīga. Asociācijas mērķis ir attīstīt konkurētspējīgu interneta un digitālā mārketinga nozari Latvijā un veicināt sabiedrības un uzņēmēju izpratni par interneta mārketinga ietekmi uz uzņēmējdarbības attīstību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zināšanas digitālajā mārketingā uzņēmējam palīdz būtiski ietaupīt reklāmas budžetam paredzētos finanšu līdzekļu. Vienalga vai tas būtu viesu mājas vai matu lakas nosaukums, vai nepacietīgi meklēts autoserviss vai zooveikals – atbildi jau ierasti sniedz interneta meklētājs Google. Digitālā mārketinga aģentūras Infinitum 8 meistarklasē "Efektīva Digitālā mārketinga optimizācija" kā jauniem, tā arī pieredzējušiem uzņēmējiem piedāvā uzzināt visjaunāko un visefektīvāko informāciju Google AdWords un Google Analytics stratēģiju izveidē.

Uz meistarklasi "Efektīva Digitālā mārketinga optimizācija" ir aicināti uzņēmumu vadītāji, mārketinga un PR speciālisti ar minimālu pieredzi darbā ar Google AdWords un Google Analytics kontiem. Meistarklase būs sadalīta divos līmeņos.

"Biznesa uzlecošās superzvaigznes" tiek aicināti jaunie uzņēmēji, kuriem ir pamatzināšanas, bet viņi vēl meklē savu mārketinga stratēģiju darbā ar Google AdWords un Google Analytics. Meistarklasē jaunie uzņēmēji varēs iegūt nepieciešamās vadlīnijas, lai interneta plašumos atrastu un pārliecināt savu klientu. Meistarklasē tik skaidrota ārējās mājas lapas optimizācija. Uzmanība tiks pievērsta Google Analytics konta galveno uzmanības punktu novērtējumam un tipiskāko kļūdu apskatei. Speciālisti stāstīs par galvenajām kļūdām, kas atbaida klientus no uzņēmuma sociālo mediju konta un citām zināšanām. Šīs un vēl citas meistarklasē iegūtās zināšanas noderēs, lai uzņēmumā realizētā mārketinga stratēģija būtu vēl veiksmīgāka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāma Google meklētājā kļūst arvien populārāka. Daži uzņēmumi mēģina atrast darbinieku uz pilno slodzi, kas nodarbotos ar Google reklāmas jautājumiem. Daži uztic Google reklāmas vadīšanu saviem mārketinga speciālistiem darbu apvienošanas kārtībā.

Kā vadītājam saprast, vai darbinieks ir labs speciālists, vai tieši pretēji pilda savus pienākums nekvalitatīvi un vai nu ar viņu jāatvedas (vai arī jānosūta uz kvalifikācijas celšanas kursiem). Piedāvājam īso ceļvedi - piecas pazīmes, kas ļaus vadītājam noskaidrot, cik kompetents darbinieks, kura darba pienākumos ietilpst darbs ar Google reklāmas produktiem.

1. Darbinieks, kurš strādā ar AdWords nav savienojis Google AdWords un Google Analytics kontus.

Analytics konta pielāgošana un savienošana ar AdWords kontu ir viena no primārām darbībām, kas jāpaveic, pirms uzsākt reklāmas aktivitātes Google meklētājā. Pateicoties Analytics pielāgošanai un kontu savienošanai, vadītājs un speciālists varēs saņemt svarīgu informāciju rezultātu analīzes veikšanai. Analīzes rezultāti savukārt ir pamats turpmākai reklāmas kampaņu optimizācijai (stratēģija, taktika).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikā, kad tradiconālā iepirkšanās ir ierobežota, bet uzplaukst e-komercija, daudzi uzdod jautājumu: “Kādas iespējas mums sarūpējis Google?“. Tas ir visai loģiski, jo par Google mārketinga iespējām ir dzirdējis ikviens mārketinga speciālists neatkarīgi no tā darbības virziena. Šajā rakstā aplūkosim to, ko tad mums piedāvā viens no virtuālās pasaules smagsvariem.

AdWords ir vēsture

Meklēšanas rezultātu pārskats liecina, ka joprojām tiek meklēti AdWords pakalpojumi. Nevar teikt, ka tas ir nepareizi, jo šāds pieprasījums meklētājā sniedz ļoti plašu atbilžu loku. Tomēr, kopš 2018. gada rudens tieši šada platforma vairs nepastāv. To ir aizvietojis cits Google produkts - Google Ads. Šis solis nebija nejaušs, bet no Google puses visai apzināts. Līdz ar to, ir vērts aplūkot, kādēļ uzņemums spēra šadu soli?

Kādi ir Google Ads pakalpojumi?

AdWords kā pakalpojums nav pazudis, bet iekļāvies jaunajā platformā. Google Ads saistās ne tikai ar darbības algoritmu atjauninājumu, bet arī ar Google centieniem apvienot visus reklāmas izvietošanas pakalpojumus vienuviet. Līdz ar to šobrīd, izmantojot vienu platformu, iespējams veidot un pārvaldīt trīs dažādus reklāmu veidus. Tie ir:

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

22. jūlijā Google AdWords pāriet uz «Uzlabotajām kampaņām». Neaizmirsiet pārbaudīt (izmainīt) uzstādījumus.

Sergejs Volvenkins, SV Marketing vadošais konsultants,22.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

22. jūlijā Google automātiski visu AdWords kontu reklāmas kampaņas pārceļ uz «Uzlaboto kampaņu» režīmu (Enhanced campaigns). Līdz šim datumam visiem AdWords lietotājiem bija iespēja manuāli pāriet uz uzlabotajām kampaņām, uzstādot iestatījumus pēc saviem ieskatiem.

Svarīgi atcerēties, ja pāreja notiek automātiskā režīmā (Jūs neveicat manuālu pāreju), Google veic iestatījumus Jūsu vietā. Tas nozīme, ka 23. jūlijā visos AdWords kontos, kuri automātiski tiek pārcelti uz uzlabotajām kampaņām, pēc noklusējuma tiks iestatīts parametrs «Reklāmas rādīšana mobilajos ierīcēs» (Mobile search).

Ne visiem reklāmdevējiem ir aktuāli rādīt reklāmu mobilajās ierīcēs. Ja Jūsu AdWords konts tika pārcelts uz uzlabotajām kampaņām automātiski, bet Jūs nevēlāties rādīt reklāmu mobilajās ierīcēs, nepieciešams pašiem atslēgt reklāmas rādīšanas mobilajos ierīcēs opciju. To varat izdarīt iestatījumos (Settings).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 26. līdz 27.jūnijam «Google» rīko vērienīgu pasākumu Jūrmalā - «Google CEE Day 2018», sapulcinot 450 dalībniekus no 180 aģentūrām no 17 Centrāleiropas un Austrumeiropas valstīm. Tas ir līdz šim vērienīgākais pasākums, kādu «Google» saviem partneriem rīkojis kādā no Baltijas valstīm. Jūrmalā «Google» arī publiski izziņoja, ka maina nosaukumu savai galvenai reklāmas platformai - «Google Adwords» turpmāk sauksies «Google Ads».

Par to globāli tiek izziņots 27.jūnijā, kad šim produktam aprit 18 gadi.

Šobrīd lielākā «Google» partneraģentūra Baltijā ir Latvijas aģentūra «Top Media», kuras sadarbības apjoms ar «Google» mērāms vairāk nekā miljons eiro mēnesī. «Google» partneraģentūru Baltijas TOP 5 ir arī Latvijas aģentūra «Inspired eCommerce». Latvijā kopumā ir ap 40 aģentūras, kuras darbojas kā «Google» partneri, bet Baltijā šādu aģentūru skaits ir ap 120. «Google» nesniedz tiešo atbalstu klientiem. Jautājumos par «Google» reklāmas iespējām klienti var atbalstu saņemt tikai caur «Google» partneraģentūrām.

«Top Media» valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Kažemaks Baltijas izvēli «Google» vērienīgajam pasākumam skaidro ar straujo izaugsmi, kas pēdējos gados notikusi tieši Baltijas reģionā. «Latvijā ir fintech kompānijas, Lietuvā crypto valūtas startapi, Igaunijā eresidency un milzīgs startapu skaits,» precizē M. Kažemaks, piebilstot, ka «tas ir noticis, pateicoties straujai izaugsmei digitālās reklāmas jomā, kur liela loma ir tieši «Google» reklāmas iespējām audzēt dažāda veida biznesus eksporta tirgos».

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Plānojiet virzīt produktus ārzemju tirgos? Divi svarīgie momenti, kam jāpievērš uzmanība

Sergejs Volvenkins, SV Marketing vadošais konsultants,20.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamerā notika seminārs «GOOGLE EKSPORTAM», kur par eksporta iespējām, izmantojot interneta un t.sk. Google meklētāja priekšrocības, stāstīja Didzis Vilcāns (Google Ireland), Dr.Sergejs Volvenkins (iMarketings.lv) un Jānis Birģelis (Infinitum8).

Zemāk minēšu kopsavilkumu no savas prezentācijas. Prezentācijā iekļautais saturs bija 100% praktisks, kam par pamatu tika ņemta informācija no iMarketings Google AdWords un Google Analytics nodaļas ekspertu ikdienas darba ar klientiem, kuri realizē savu produkciju ārzemēs. Prezentācija bija sadalīta divās daļās: pirmā daļā stāstīju par diviem būtiskiem argumentiem, kāpēc Google meklētājs ir atbilstošs reklāmas instruments eksporta noieta veicināšanai un otrā daļā tika akcentēti divi momenti, kam obligāti jāpievērš uzmanība pirms uzsākt reklāmas aktivitātes ārzemju tirgos. Pie dāvāju ar šīs informācijas kopsavilkumu iepazīties zemāk.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

10 soļi līdz efektīvai Google reklāmai

Dr. Sergejs Volvenkins, interneta mārketinga eksperts,31.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Google reklāmas vadīšanai nepieciešamas noteiktas zināšanas un kompetences. Vadot reklāmas kampaņas Google meklētājā bez priekšzināšanām, aptuveni 30-50 % no reklāmas budžeta tiek izmantoti neefektīvi, tādējādi radot zaudējumus. Šajā rakstā esmu apkopojis 10 būtiskākās darbības, kas jāveic, lai jūsu Google reklāmas kampaņas būtu efektīvas un jūs sasniegtu labākus pārdošanas rezultātus. Šos paņēmienus mūsu eksperti praktizē arī savā ikdienas darbībā. Iesaku tos izmantot arī jums, ja pārvaldāt reklāmas kampaņas Google meklētājā.

1. Jāizvēlas pareizais Google reklāmas risinājums. Google piedāvā vairākus reklāmas produktus: reklāma Google meklētājā, Remarketings, Display tīkls, Gmail Sponsored Promotions, Youtube. Atkarībā no reklāmdevēja izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem ir jāizvēlas atbilstošs reklāmas produkts.

2. Jāveic atslēgvārdu analīze. Izvēloties neatbilstošus atslēgvārdus, reklāmas budžets var tikt izmantots neefektīvi. Šī iemesla dēļ pirms reklāmas kampaņas uzsākšanas ir nepieciešams veikt rūpīgu atslēgvārdu analīzi.

3. Jāizveido AdWords konta struktūra. Ja pareizi netiek izveidota Google AdWords konta struktūra, reklāmdevējs nevar pretendēt uz zemāku cenu par klikšķu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Google reklāma: kā noskaidrot reklāmas pozīciju, kura nodrošina lielāko klientu skaitu

Sergejs Volvenkins, SV Marketing vadošais konsultants,12.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja jūs ieguldāt naudu Google meklētāja reklāmā, jums ir svarīgi zināt, kura reklāmas pozīcija nodrošina lielāko konversiju skaitu (konversija = produkta pasūtījums, kupona lejupielāde utt.). Tas, vai jūsu reklāmas ziņojums tiks rādīts augstākā vai zemākā pozīcijā (no 1 līdz 11), atkarīgs no dažādiem faktoriem.

Bieži vien vairums reklāmdevēju tiecas sasniegt pirmo vietu. Bet cik tas ir izdevīgi? Augstāka reklāmas pozīcija arī izmaksā dārgāk. Varbūt nav vērts palielināt izdevumus? Varbūt jātiecas uz otro, trešo vai vēl zemāku reklāmas vietu? Noskaidrojot, kura jūsu reklāmas ziņojuma pozīcija nodrošina lielāko konversiju skaitu, reklāmdevējs var pieņemt pamatotus lēmumus un pieturēties pie saprātīgākas reklāmas stratēģijas, tādējādi ietaupot līdzekļus un palielinot konversiju skaitu.

Šajā rakstā es atklāšu, kā jūs varat noskaidrot, kura reklāmas pozīcija jums nodrošina lielāko konversiju skaitu. Pastāv vairāki veidi, kā analizēt datus. Es pastāstīšu par vienu no tiem. Šim nolūkam jums būs nepieciešams izveidot vienu ne īpaši sarežģītu atskaiti Google Analytics.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Google «iepeld» kredītu biznesā

Jānis Rancāns,08.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija Google devusies līdz šim sev neierastos ūdeņos un Lielbritānijā uzsākusi programmu, kuras ietvaros uzņēmumi varēs izvietot tiešsaistes reklāmu, izmantojot interneta milža kreditēšanas programmu.

Kā vēsta laikraksts Financial Times, Google piešķirto kredītu apmērs būs no 200 līdz 10 tūkstošiem ASV dolāru. Tos varēs saņemt klienti, kuri vēlas apmaksāt Google reklāmas pakalpojumus. Šāda pilotprogramma jau pērn tika uzsākta ASV.

Google norāda, ka klienti mēdza taupīt un Adwords tiešsaistes reklāmas programmu neizmantoja tik daudz, cik viņiem nepieciešamas. Tādējādi jaunā kreditēšanas iespēja ļaušot uzņēmumiem palielināt savus reklāmas apjomus. Tā, piemēram, ASV uzsāktās pilotprogrammas ietvaros ticis novērots reklāmdevēju aktivitātes pieaugums.

Aizvadītajā nedēļā Amazon tiešsaistes veikals uzsāka savu kreditēšanas programmu, kurā finanšu līdzekļi tiek aizdoti uzņēmējiem, kuri savus produktus pārdot, izmantojot minētās vietnes starpniecību. «Mēs nodrošinām risinājumu problēmai, kura kaitina daudzus tirgotājus – naudas trūkums, kas var kavēt to izaugsmi,» skaidroja Amazon.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

12 jautājumi, kas jāuzdod, lai izvēlētos piemērotāko Google AdWords reklāmas pakalpojuma sniedzēju

Sergejs Volvenkins, SV Marketing vadošais konsultants,10.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirgū ir pietiekami daudz piedāvājumu no aģentūrām, kas sniedz interneta mārketinga pakalpojumus. Ja esat nolēmuši izvēlēties aģentūru, lai piesaistītu jaunus klientus Google meklētājā (AdWords), esiet gatavi saņemt piedāvājumus plašā cenu diapazonā: no «gandrīz par velti» līdz «ievērojamam ieguldījumam». Ne vienmēr piedāvājums «gandrīz par velti» būs tas sliktākais. Tomēr tas var nebūt arī pats labākais. Viss ir atkarīgs no tā, ko jūs vēlāties saņemt. Visbiežāk galvenais uzdevums ir piesaistīt jaunus klientus. Tomēr jāņem vārā, ka ir virkne faktoru, kas var ietekmēt šī rezultāta sasniegšanu un ne vienmēr rezultātu var panākt tikai ar reklāmas izvietošanu Google meklētājā.

Šajā rakstā esmu apkopojis jautājumus, ko jāuzdod aģentūrai, lai saprastu, vai tā spēs sniegt to, ko vēlaties. Sākumā jāsaprot, kādi ir jūsu reklāmai izvirzītie mērķi. Apzinoties mērķus, jūs varēsiet noformulēt precīzus jautājumus, lai saņemot atbildes, saprastu, vai šī aģentūra „runā ar jums vienā valodā”. Kad esat noformulējuši mērķi, aplūkojiet zemāk izvietoto tabulu un atrodiet tajā savai situācijai pimērotāko klienta profilu.

Atkarībā no tā, kurā no grupām jūs atrodaties, uzdodiet aģentūrai sekojošus jautājumus (sk. tabulu zemāk). Novērtējiet atbildes un atbilstoši tām izvēlāties piemērotāku aģentūru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Intervija ar jauno Infogr.am izpilddirektoru: kas ir kopīgs Infogr.am un Google?

Anda Asere,05.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ģitāra ražo skaņu, kas ir produkts. Mārketings ir skaņas pastiprinātājs. Ja skaņa ir slikta, pastiprinātājs nepalīdzēs. Vari pastiprināt, cik vien gribi, bet tas tik un tā būs tikai troksnis

Tā intervijā DB pauž Miko Jervenpē (Mikko Järvenpää), jaunais Infogr.am izpilddirektors. Sanfrancisko dzīvojošais soms Miko Jervenpē pavisam nesen kļuvis par Latvijas datu vizualizācijas rīka Infogr.am izpilddirektoru. Lai arī mūsdienu virtuālajā vidē valstu robežas komunikācijai netraucē, viņš katru mēnesi aptuveni nedēļu ir Rīgā, lai kopā ar komandu un uzņēmuma dibinātājiem Uldi Leitertu, Raimondu Kaži un Alisi Semjonovu satiktos klātienē un kaltu uzņēmuma attīstības plānus. Šobrīd uzņēmumā strādā 21 cilvēks un Miko ir pirmais darbinieks Infogr.am Sanfrancisko birojā. Sarunā ar DB viņš stāsta par to, kāpēc izvēlējies strādāt Latvijas uzņēmumā, atceras pirmo iespaidu par Latvijas biznesa vidi un domā, ka uzņēmuma vadībai jāļauj cilvēkiem strādāt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

3 svarīgas lietas, par kurām jāpārliecinās pirms publicēt mājas lapu internetā

Sergejs Volvenkins, SV Marketing vadošais konsultants,16.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

6 gadījumos no 10 saskaros ar situāciju, kad mājas lapa tiek publicēta internetā bez nepieciešamo sagatavošanas darbu veikšanas. Rezultātā reklāmas aktivitātes internetā kļūst mazāk efektīvas un tiek apgrūtināta biznesa mērķu sasniegšana. Tā kā šādu gadījumu ir pietiekami daudz, nolēmu atvēlēt šai tēmai atsevišķu rakstu. Šos ieteikumus ir vērts atcerēties pat tad, ja šodien tas nav aktuāli.

Pirms mājas lapa tiek publicēta internetā, pārliecināties par sekojošo:

1. Google Analytics konts pieder jums un jums ir administratora tiesības.

Google Analytics sniedz svarīgu informāciju, kas palīdz noteikt komunikācijas kanālu un reklāmas ziņojumu darbības efektivitāti, kā arī palīdz analizēt apmeklētāju uzvedību mājas lapā. Analīzes rezultāti ir pamats lēmumu pieņemšanai par reklāmas budžeta sadalīšanu, reklāmas optimizācijas un/vai mājas lapas pilnveidošanu. Tam nepieciešams ne tikai pievienot Google Analytics, bet arī pienācīgā veidā to pielāgot.

Ir būtiski panākt, ka esat konta administrators, jo pretējā gadījumā pēc kāda laika Jūs varat tikt atvienots no konta, un viss iepriekš paveiktais darbs tiks pazaudēts, darbs būs jāsāk no jauna.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

1.89 miljardi. Tik daudz mājas lapas pēc jaunākajiem datiem ir pieejamas interneta vidē, no kurām katra cīnās par vienu un to pašu - cilvēku uzmanību. Tas uzņēmumu vadītājiem liek uzdot pamatotu jautājumu: vai ir vērts ieguldīt laiku, lai biznesam izveidotu profesionālu mājas lapu, lai pēc tam turpinātu cīnīties par apmeklējumu tik sīvas konkurences apstākļos?

Ierakstot Google, vai uzņēmumam ir nepieciešama mājas lapa, atbilde ir nešaubīgs ''jā''. Iemesli tiek minēti dažādi, bet gavenais arguments - atsakoties no mājas lapas, uzņēmums paliek zaudētājos, jo mūsdienās tā nozīmē vairāk par digitālo ziņojumu dēli. Mājas lapas ir kļuvušas arī par uzņēmumu vizītkarti, komunikācijas kanālu un peļņas avotu.

Ir pagājis tas laiks, kad mājas lapas izveide bija laikietilpīgs un dārgs process, ko mazi uzņēmumi nevarēja atļauties. Ja savulaik par mājas lapas izveidi dažs labs uzņēmums šķīrās no vairākiem tūkstošiem, tad šodien cenas svārstās no nulles līdz pāris desmitiem eiro.

Pieņemamās izmaksas ļauj dažāda lieluma uzņēmumiem veidot savas mājas lapas un interneta veikalus, tomēr globāli tikai aptveni puse uzņēmumu to ir izdarījuši. Lūk, ko otra puse un tu zaudē, atsakoties no savas mājas lapas:

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Gribat uzzināt, kā patstāvīgi virzīt savu biznesu Internetā? Apmeklējiet Softikom Interneta mārketinga konferenci!

,21.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konferences programmu aplūkot http://softikom.lv

31.oktobrī Rīgā norisināsies ikgadējā Softikom Interneta mārketinga konference. No daudziem citiem šīs jomas pasākumiem tā atšķiras ar maksimālu praktiskumu. Visi konferences lektori sniedz Latvijas ekonomikas apstākļos pielietojamas zināšanas.

Apmeklējot konferenci, Jūs iegūsiet vairums ideju sava biznesa virzīšanai Internetā. Sapratīsiet virzīšanas paņēmienus un izmaksas, uzzināsiet konteksta reklāmas un SEO virzīšanas pamatus, iemācīsieties izmērīt Interneta kampaņu atdevi, uzzināsiet vienkāršus virzīšanas paņēmienus sociālajos tīklos un sapratīsiet, kā padarīt savu mājas lapu efektīvāku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konferences programmu aplūkot http://softikom.lv

31.oktobrī Rīgā norisināsies ikgadējā Softikom Interneta mārketinga konference. No daudziem citiem šīs jomas pasākumiem tā atšķiras ar maksimālu praktiskumu. Visi konferences lektori sniedz Latvijas ekonomikas apstākļos pielietojamas zināšanas.

Apmeklējot konferenci, Jūs iegūsiet vairums ideju sava biznesa virzīšanai Internetā. Sapratīsiet virzīšanas paņēmienus un izmaksas, uzzināsiet konteksta reklāmas un SEO virzīšanas pamatus, iemācīsieties izmērīt Interneta kampaņu atdevi, uzzināsiet vienkāršus virzīšanas paņēmienus sociālajos tīklos un sapratīsiet, kā padarīt savu mājas lapu efektīvāku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Notiks bezmaksas vebinārs Iepazīsti savu mājas lapas apmeklētāju ar Google Analytics

Lelde Petrāne,07.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta Mārketinga Asociācija aicina ikvienu interesentu piedalīties bezmaksas vebinārā jeb virtuālajā seminārā - Iepazīsti savu mājas lapas apmeklētāju ar Google Analytics.

Infinitum8 interneta mārketinga eksperti Egils Boitmanis, Rinalds Āriņš un Aigars Armanovs un Google AdWords pārstāvis Didzis Vilcāns stāstīs un dalīsies pieredzē par:

● Kā noskaidrot, kas ir mājas lapas apmeklētāji un cik liela ir apmeklētāju plūsma;

● Kā apmeklētāji atrada mājas lapu un kāda ir viņu uzvedība lapā;

● Kāpēc svarīgi ir definēt mājas lapas mērķi jau projekta sākumā - rentabilitāte;

● Kāds ir mājas lapas konversijas līmenis un vai tas ir pietiekoši augsts;

● Kā izmantot Google Analytics rīkus Goals and Events automātiskiem mērījumiem;

● Kāpēc izmantot Ecommerce un veikt Content eksperimentus.

Pasākums notiks 12.septembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Digitālais mārketings: Būt soli priekšā tendencēm

Linda Zalāne,25.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Digitālā mārketinga tirgus nišā viss mainās ļoti strauji, un ir jāspēj paredzēt, ko pieprasīs uzņēmumi jau pēc pāris gadiem

Fotogrāfijas raksta galerijā!

«Uzņēmumi vairāk investē tieši digitālajā mārketingā, jo pieaug zināšanas un izpratne par to, kāpēc tas nepieciešams, tāpat aug arī prasības, tāpēc atslābt negrasāmies ne uz brīdi,» atzīst SIA Infinitum 8 izpilddirektors Andis Stafeckis. Šis digitālā mārketinga pakalpojuma uzņēmums kāpinājis apgrozījumu no 747 tūkst. eiro 2013. gadā līdz 2,2 milj. eiro 2016. gadā, tāpēc tas ir iekļauts Dienas Bizness un Lursoft veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.

Apgrozījuma pieaugumu veicinājis fakts, ka uzņēmums šajos gados paplašinājis pakalpojumu klāstu un mainījis pieeju, kādā tos sniedz. «Uzņēmuma darbības sākuma gados apgrozījums pieauga straujāk, aptuveni par 70 līdz 80% gadā, bet pēdējos divos gados temps samazinājies. Kā jau tas ierasts reklāmas industrijā, lielāko daļu apgrozījuma veido reklāmu budžeti, tāpēc varu apgalvot, ka pēdējos divos gados esam spējuši nodrošināt 30% ieņēmumu pieaugumu. Šogad minimālais mērķis ir nodrošināt iepriekšējo divu gadu izaugsmes līmeni ieņēmumu ziņā, lai mēs varētu investēt vēl vairāk uzņēmuma attīstībā,» viņš turpina.

Komentāri

Pievienot komentāru