6 gadījumos no 10 saskaros ar situāciju, kad mājas lapa tiek publicēta internetā bez nepieciešamo sagatavošanas darbu veikšanas. Rezultātā reklāmas aktivitātes internetā kļūst mazāk efektīvas un tiek apgrūtināta biznesa mērķu sasniegšana. Tā kā šādu gadījumu ir pietiekami daudz, nolēmu atvēlēt šai tēmai atsevišķu rakstu. Šos ieteikumus ir vērts atcerēties pat tad, ja šodien tas nav aktuāli.
Pirms mājas lapa tiek publicēta internetā, pārliecināties par sekojošo:
1. Google Analytics konts pieder jums un jums ir administratora tiesības.
Google Analytics sniedz svarīgu informāciju, kas palīdz noteikt komunikācijas kanālu un reklāmas ziņojumu darbības efektivitāti, kā arī palīdz analizēt apmeklētāju uzvedību mājas lapā. Analīzes rezultāti ir pamats lēmumu pieņemšanai par reklāmas budžeta sadalīšanu, reklāmas optimizācijas un/vai mājas lapas pilnveidošanu. Tam nepieciešams ne tikai pievienot Google Analytics, bet arī pienācīgā veidā to pielāgot.
Ir būtiski panākt, ka esat konta administrators, jo pretējā gadījumā pēc kāda laika Jūs varat tikt atvienots no konta, un viss iepriekš paveiktais darbs tiks pazaudēts, darbs būs jāsāk no jauna.
Ja konts nepieder jums, tad tā pielāgošana ir tas pats, kas veikt kapitālo remontu un iegadāties jaunas mēbeles izīrētā dzīvoklī. Jūs jebkurā brīdī var palūgt atbrīvot to un jums nebūs iespējas neko paņemt līdzi. Paliksiet ne ar ko un nāksies sākt visu no jaunā. Biznesam tas draud ar nopietniem zaudējumiem (lielākā vai mazākā pakāpē, atkarīgs no darbības veida).
2. Tiek veikta iekšējā SEO optimizācija.
Ja jums ir svarīgi, lai potenciālie klienti varētu atrast Jūsu mājas lapu Google meklētājā, tad iekšējas SEO optimizācijas veikšana ir obligātais minimums (tas ir pamats turpmākajiem optimizācijas darbiem). Jūs esat ieinteresēti, lai Google no pirmajām dienām pareizi noindeksē mājas lapu. Ja tas netiek paveikts, izlabot situāciju vēlāk būs sarežģītāk un dārgāk. Parasti tikai ar iekšējas SEO optimizācijas palīdzību nav iespējams ievērojami paaugstināt meklēšanas pozīcijas (izņēmums var būt nozares ar zemu konkurenci). Tomēr jāatceras, ka šis ir pirmais solis, kas obligāti jāveic mājas lapas virzīšanas procesā Google meklētājā. Turklāt, iekšējā SEO optimizācija var pozitīvi ietekmēt reklāmas darbības efektivitāti meklētājā (AdWords). Atslēgvārdi saņem augstāku Quality Score rādītāju, kas nozīmē mazāku maksu par klikšķi uz Jūsu reklāmas ziņojuma.
3. Teksti mājas lapā ir unikāli un nav kopēti no citiem resursiem.
Bieži satura kopēšanai ir sekojošs pamatojums: „Viss jau sen ir izgudrots. Mēs paņemam labāko utt.”. Ja jums ir svarīgi, lai potenciālie klienti varētu atrast Jūsu mājas lapu Google meklētājā, NEKAD nekopējiet tekstus no citām mājas lapām. Google uzreiz konstatēs, ka tie ir kopēti un nepaaugstinās Jūsu mājas lapas meklēšanas pozīcijas, bet gan īsākā vai ilgākā laika periodā veiks tieši pretēju darbību. Tā notiek 10 gadījumos no 10. Ja teksti ir kopēti, tad SEO speciālista darbs kļūst nerezultatīvs un būtībā pat bezjēdzīgs.
Ja vēlāties paaugstināt ieguldījumu efektivitāti reklāmā internetā, piesakieties uz bezmaksas konsultāciju pa e-pastu [email protected]