Tirgū ir pietiekami daudz piedāvājumu no aģentūrām, kas sniedz interneta mārketinga pakalpojumus. Ja esat nolēmuši izvēlēties aģentūru, lai piesaistītu jaunus klientus Google meklētājā (AdWords), esiet gatavi saņemt piedāvājumus plašā cenu diapazonā: no «gandrīz par velti» līdz «ievērojamam ieguldījumam». Ne vienmēr piedāvājums «gandrīz par velti» būs tas sliktākais. Tomēr tas var nebūt arī pats labākais. Viss ir atkarīgs no tā, ko jūs vēlāties saņemt. Visbiežāk galvenais uzdevums ir piesaistīt jaunus klientus. Tomēr jāņem vārā, ka ir virkne faktoru, kas var ietekmēt šī rezultāta sasniegšanu un ne vienmēr rezultātu var panākt tikai ar reklāmas izvietošanu Google meklētājā.
Šajā rakstā esmu apkopojis jautājumus, ko jāuzdod aģentūrai, lai saprastu, vai tā spēs sniegt to, ko vēlaties. Sākumā jāsaprot, kādi ir jūsu reklāmai izvirzītie mērķi. Apzinoties mērķus, jūs varēsiet noformulēt precīzus jautājumus, lai saņemot atbildes, saprastu, vai šī aģentūra „runā ar jums vienā valodā”. Kad esat noformulējuši mērķi, aplūkojiet zemāk izvietoto tabulu un atrodiet tajā savai situācijai pimērotāko klienta profilu.
Atkarībā no tā, kurā no grupām jūs atrodaties, uzdodiet aģentūrai sekojošus jautājumus (sk. tabulu zemāk). Novērtējiet atbildes un atbilstoši tām izvēlāties piemērotāku aģentūru.
Uzmanīgi izanalizējiet saņemto informāciju. Ideālā gadījumā atbildēm uz jautājumiem jābūt norādītajiem komercpiedāvājumā. Ja nē, precizējiet. Ja saņemat neskaidru atbildi, aizdomājieties. Varbūt ir vērts apspriest jūsu uzdevumus vēl ar kādu piegādātāju, lai būtu pārliecināti, ka ar potenciālo pakalpojumu sniedzēju saprotaties un saņemsiet to, ko esat iecerējuši.
Ceru, ka šis raksts jums palīdzēs izvēlēties pakalpojumu un tā sniedzēju atbilstoši izvirzītajiem uzdevumiem. Tomēr, ja arī pēc raksta izlasīšanas jums vēl joprojām ir grūtības izvēlēties piedāvājumu, kas vislabāk atbilst jūsu nospraustajiem uzdevumiem, pierakstieties uz bezmaksas konsultāciju. E-pasts [email protected]. Lai saņemtu bezmaksas konsultāciju, vēstulē norādiet, ka izlasījāt rakstu šajā blogā.
Par autoru: Sergejs Volvenkins
Vadošais interneta mārketinga speciālists pilnā servisa interneta mārketinga aģentūrā iMarketings.lv (imarketings.lv). Darba pieredze 10 gadi. Google AdWords sertificēts speciālists. Google Analytics pieredzējis eksperts.