Oktobrī televīzijā pārraidīti 157,6 tūkstoši reklāmu un 21,76 tūkstoši sponsorreklāmu, liecina pētījumu aģentūras TNS Reklāmu reģistrs.
Oktobrī TV reklāmas gadījumu skaits ir pieaudzis par 19%, bet sponsorreklāmu skaits - par 15%, kopumā nodrošinot 18% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2012.gadā.
TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka atbilstoši šī gada pavasarī prognozētajam, TV reklāmu skaits ir turpinājis kāpt un oktobrī ir sasniegts jauns Latvijā mēneša laikā TV pārraidīto reklāmu skaita rekords. Galvenokārt, pieaugumu nodrošinājuši zāļu nozares reklāmdevēji, kā arī Finanšu ministrijas eiro ieviešanas kampaņa.
Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, secināts, ka oktobrī jau trešo mēnesi turpinās tendence, ka mazāks reklāmu skaita īpatsvars izvietots Prime Time (18.00-24.00) laikā. Uz tā rēķina pieaugusi pārējos diennakts laikos izvietoto reklāmu daļa.
Ierastais TV reklamētāko nozaru sarindojums oktobrī mainījies vēl vairāk.
Mazumtirdzniecības, mājsaimniecības higiēnas un mobilo sakaru nozaru reklāmdevēji TV reklāmu skaitu samazinājuši. Ar ievērojamu pieaugumu, par 88%, visvairāk reklāmas TV oktobrī izvietojuši zāļu nozares reklāmdevēji. Finanšu institūciju un pakalpojumu nozare ar 12% pret 2012. gada oktobri ierindojas 2. vietā. Bet reklamētāko nozaru TOP5 noslēdz mazumtirdzniecības, saldumu un konditorejas, kā arī mājsaimniecības higiēnas nozares.