Jūnijā, salīdzinot ar maiju, reklāmas apjomi televīzijā, radio un presē vidēji samazinājušies par 14.6 %, liecina TNS Latvia apkopotie dati par reklāmas tirgus apjomiem.
Televīzijā jūnijā, salīdzinot ar maiju, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs samazinājies par 8 %. Jūnijā televīzijā noraidīta 34 971 minūte, bet maijā – 38 162 minūtes reklāmas.
Televīzijas reklāmas gadījumu skaits šī gada jūnijā bija 86 904 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada jūniju, kad tika reģistrēti 122 264 reklāmas gadījumi, ir par 28 % mazāk.
Savukārt reklāmas apjoms 2009. gada jūnijā presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2009. gada maiju, ir samazinājies par 19 %. Attiecīgi maijā tika reģistrēti 1.30 miljoni cm², bet jūnijā – 1.06 miljoni cm² reklāmas.
Šī gada jūnijā presē reģistrēti 7 110 reklāmas gadījumi, kas ir par 37 % mazāk nekā 2008.gada jūnijā, kad TNS Latvia reklāmu reģistra datu bāze tika papildināta ar 11 207 preses reklāmām.
Radio reklāmas apjoms šī gada jūnijā, salīdzinot ar maiju, ir samazinājies par 17 %, attiecīgi jūnijā izskanējušas 15 467 reklāmas minūtes, bet maijā – 18 705 minūtes.
2009. gada jūnijā radio reģistrētas 35 693 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada jūniju, ir par 25 % mazāk, jo 2008. gada jūnijā tika fiksētas 47 717 radio reklāmas.