Par Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) prezidentu, uz turpmākiem diviem gadiem, ticis ievēlēts Ģirts Ozols, kurš līdz šim jau ir aktīvi darbojies reklāmas industrijas labā un bijis iepriekšējo LRA padomju sastāvā, informē LRA valdes locekle Ingrīda Krīgere – Lāce.
Jaunais LRA padomes sastāvs un padomes locekļu atbildība:
Ģirts Ozols (MMS Comunications Latvia) – LRA prezidents EACA – komunikāciju aģentūru grupa;
Everita Ušacka (Clear Channel) – izglītība;
Kristīne Kalniņa (Initiative Via) – likumdošana;
Baiba Liepiņa (Carat ) – JIC, statistika;
Andris Blaka (Taivas Ogilvy) Starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer;
Māris Naglis (Diena) – mediju attiecības;
Ieva Dzelme (Berlin – Chemie/Menarini Baltic) – reklāmdevēju attiecības.
Jaunievēlētais Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents Ģirts Ozols: "Mans, kā Latvijas Reklāmas asociācijas prezidenta, galvenais uzdevums ir motivēt LRA biroju un Padomi fokusēties uz izvirzīto mērķu sasniegšanu. Kopā ar LRA Padomi esam izvirzījuši tuvāko gadu mērķi – aktivizēt LRA darbību reklāmas industrijas zināšanu un statistikas, kā arī likumdošanas un valsts sektora pasūtījumu jomā. LRA ir jākļūst par iniciatori ne tikai reklāmas industrijas pašregulējošu normu izstrādē un ieviešanā, bet arī jāformulē konkrēts industrijas viedoklis valsts un pašvaldību sektora iepirkumu jautājumos."
Latvijas Reklāmas asociācijas padome tiek ievēlēta uz diviem gadiem kopsapulcē.
Latvijas Reklāmas asociācija dibināta 1994. gadā un tās sastāvā pašreiz darbojas 67 biedri, biedrības mērķis ir apvienot reklāmas industrijā trīs darbojošās puses – aģentūras, medijus un reklāmdevējus. Jau no pašiem asociācijas pirmsākumiem tās galvenie uzdevumi ir sakārtot reklāmas tirgu, uzlabot reklāmas kvalitāti, veidojot pozitīvu reklāmas tēlu sabiedrībā un darboties pašregulācijas procesu veidošanā.