Septembrī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar augustu, visos medijos novērojams reklāmas apjoma pieaugums, norāda mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia.
Televīzijā septembrī, salīdzinot ar augustu, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 14 %. Augustā televīzijā noraidītas 38 580 minūtes, bet septembrī – 43 920 minūšu reklāmas.
Televīzijas reklāmas gadījumu skaits septembrī bija 111 579 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada septembri, kad tika reģistrēti 125 734 reklāmas gadījumi, ir par 11 % mazāk.
TNS Latvia Reklāmu reģistra klientu atbalsta vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka reklāmas apjoms 2008. gada septembrī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2008. gada augustu, ir pieaudzis par 40 %. Attiecīgi septembrī tika reģistrēti 2.02 miljoni kvadrātcentimetru, bet augustā – 1.44 miljoni kvadrātcentimetru reklāmas.
Šī gada septembrī presē reģistrēti 11 196 reklāmas gadījumi, kas ir par 28 % mazāk nekā 2007.gada septembrī, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 15 461 preses reklāmu.
Radio reklāmas apjoms septembrī, salīdzinot ar augustu, ir pieaudzis par 3 %, attiecīgi augustā izskanējušas 19 200 reklāmas minūtes, bet septembrī – 19 520 minūšu.
2008.gada septembrī radio reģistrētas 43 122 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada septembri, ir par 3 % vairāk, jo tad tika fiksētas 41 952 radio reklāmas.
Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares septembrī:
- Pārtikas produkti;
- Kosmētika, higiēna;
- Sakari, biroja aprīkojums;
- Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums;
- Bezalkoholiskie dzērieni.