Jaunākais izdevums

Par Golden Hammer uzvarētāju radošajā kategorijā kļuva aģentūra BBDO Moscow (Krievija), mediju kategorijā – Saatchi & Saatchi (Slovākija), digitālo mediju kategorijā – aģentūra Gaumina (Lietuva), bet jaunizveidotajā kategorijā «Aģentūru tīkls» sīvā cīņā balvu izcīnīja Saatchi & Saatchi, ar dažiem punktiem apsteidzot OMD tīklu.

Kopumā 7 kategorijās radošā žūrija piešķīra 21 diplomu, no tiem 5 sudraba āmurus,

1 zelta āmuru aģentūrai Hasan & Partners (Somija) par reklāmu «Tā, kā tam vajadzēja būt» (The Way It Was Meant To Be). Galvenā balva tika piešķirta BBDO Moscow (Krievija).

Mediju kategorijā diplomus ieguva 35 darbi, no tiem 10 sudraba āmurus un 9 zelta āmurus. Grand Prix saņēma Saatchi & Saatchi (Slovākija) darbs «Vēstījumi» (Messages). Šī aģentūra arī ieguva galveno mediju kategorijas balvu.

Digitālo mediju žūrija pasniedza 14 diplomus, no tiem 4 darbi ieguva sudraba āmuru un 4 zelta āmurus. Galvenā digitālo mediju balva tika piešķirta aģentūrai Gaumina (Lietuva).

Latvijas aģentūras šogad tika mazāk godalgotas. Interaktīvo mediju kategorijā (E-mārketings, e-ziņojums un animēts apsveikums) zelta āmuru saņēma aģentūras DDB un CUBE par «Efektologa Lieldienu apsveikumu».

Mediju kategorijā no Latvijas aģentūrām par labāko TV risinājumu diplomu saņēma OMD Latvia ar «Bite TV voting project», bet sudraba āmuru DDB Latvia ar Centa Ūbeles Jaungada apsveikumu. Drukāto mediju risinājumos sudraba āmuru saņēma OMD Latvia ar «Bite print in green». Vides kategorijā sudraba āmuru ieguva Creative Media Services ar «Dead party», bet zelta āmuru ieguva Universal McCann Latvia ar «Vitiron, dancing coat». Internetu veiksmīgāk izmantojuši un pa sudraba āmuriem ieguvuši PHD Latvia ar «Galerijas centrs spēli Hot or Not» un OMD Latvia ar «The Morning After: Abort, Ignore, Cancel». Mediju miksa kategorijā diplomu saņēma OMD Latvia ar «Bite – kļūsti zaļāks», bet sudraba āmuru ieguva Universal McCann Latvia ar «Vitiron».

Par Latvijā tapušām labākajām partizānu mārketinga kampaņām tika atzītas OMD Latvia «Graffiti Street Cans» un Inspired Communications sadarbojoties ar DDB Latvia «Zelta Zivtiņas tunelis», abas iegūstot diplomus.

Arī sponsorēšanas kampaņās latviešu aģentūras saņēma vien diplomus – OMD Latvia ar «Oņegins tiekas ar Bekhemiem Stocmann teātrī» un aģentūra Alpha Blatic ar «Maxima – sapņi piepildās».

Alternatīvo mediju kategorijā sudraba āmuru ieguva DDB Latvia sadarbojoties ar CUBE - «Zelta Zivtiņa the littles». Iepriekšējā gadā galvenās balvas ieguva Baltijas valsts trijotne – radošajā kategorijā Initiative (Igaunija), mediju kategorijā OMG Latvia/Fuse, bet digitālo mediju balva tika Gaumina (Lietuva).

«Radošie cilvēki neizraisa krīzi – tie paaugstina tirgus vērtību,» tā festivāla radošās žūrijas vadītājs Kai Rofens (Kai Röffen) komentēja stāvokli reklāmas industrijā recesijas laikos. «Tomēr darbu kvalitāte nav tik laba, kā to varēja gaidīt. Kaut gan attiecinot to uz kopējo situāciju reklāmas tirgū, tas ir likumsakarīgi. Neskatoties uz to, mēs varējām vērot vairākus tiešām talantīgu cilvēku darbus.»

Arī mediju žūrijas vadītājs Īans Klārks (Ian Clarke) atzīmēja, ka daudzi darbi bija izcili, īpaši interneta un iekštelpu reklāmas kategorijās. Vērtējot darbus, žūrijas vadītājs atzīmēja, ka Baltijas reģions ir pietiekami konkurētspējīgs un var cīnīties par līderpozīcijām reklāmas mediju tirgū Centrālā un Austrumeiropā.

Šogad festivāls sākās 10. jūnijā, kad žūrija izvērtēja festivālam iesūtītos darbus. Festivāla radošā žūrija strādāja 8 žūrijas locekļu sastāvā. un to vadīja TBWA radošais izpilddirektors un rīkotājdirektors Kai Rofens (Vācija). Mediju žūriju vadīja Omnicom Media Group izpilddirektors Īans Klārks (Lielbritānija). Digitālā mēdiju žūrija apvienoja 4 žūrijas pārstāvjus un to vadīja Gaumina starptautisko darījumu vadītājs Dārijs Bagdzins (Darius Bagdziunas, Lietuva).

Šogad, Golden Hammer festivāls saņēma darbus no 19 valstīm – Vācijas, Baltkrievijas, Bulgārijas, Čehijas, Igaunijas, Somijas, Horvātijas, Grieķijas, Gruzijas, Maķedonijas, Norvēģijas, Polijas, Ungārijas, Latvijas, Lietuvas, Rumānijas, Krievijas, Slovākijas un Ukrainas. No tām 13 valstis saņēma apbalvojumus.

No 1994. Gada Golden Hammer organizē Latvijas Reklāmas asociācija, kopš 1999. gada festivāls ir starptautisks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reklāmas industrija ir krituma un augšāmcelšanās indikators

Raivis Spalvēns, Dienas bizness,10.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau šonedēļ Jūrmalā Baltic Beach Hotel sāksies reklāmas festivāls Golden Hammer. Dienas bizness uz sarunu aicināja vienu no festivāla rīkotājiem, Latvijas reklāmas asociācijas prezidentu Ģirtu Ozolu.

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Reklāmas festivālu nozīme ir līdzīga kā jauno auto izstādēm vai modes skatēm, kas nosaka industrijas virzību nākošajam periodam. Festivāli parāda reklāmas produktu un komunikācijas tendences noteiktajās nozarēs, veicina veselīgu konkurenci aģentūru tīklu un reklāmdevēju starpā, kā arī veicina tiešo sarunu starp industrijas dalībniekiem – medijiem, aģentūrām, reklāmdevējiem.

Vasaras sākums ir Golden Hammer norises vēsturiskais laiks – savulaik tas bija īstermiņā pārcelts uz rudeni. Šis laiks Golden Hammer rīkošanai ir pateicīgāks vairāku iemeslu dēļ, pirmkārt, rudenī ir lielākas noslodzes industrijai (piemēram, konkursi), otrkārt, rudenī risinās sīvākais Golden Hammer konkurents reģionā – festivāls Golden Drum. Protams, pārcelšana bija zināms risks, jo faktiski, pārejot no rudens uz pavasari, festivāls 12 mēnešu perioda vietā iegūst 8 mēnešu periodu, līdz ar ko veidojas papildu risks aktivitātē – gan iesniegto darbu skaita ziņā, gan dalībnieku skaitam semināru sadaļās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Db piedāvā atskatu uz reklāmas vēsturi Latvijā pēdējo astoņu gadu laikā. Proti, reklāmas festivāla Golden Hammer uzvarētāji dažādās mediju kategorijās.

Jau ir noslēgusies darbu iesniegšana konkursam, un jau nākamajā nedēļā Db piedāvās aplūkot Latvijas reklāmistu iesniegtos darbus. Turklāt nedēļas laikā varēsiet balsot par savu favorītu, palīdzot noteikt Db speciālbalvas ieguvēju!

Vēl līdz 8. jūnijam festivāls pieņem pieteikumus dalībai semināros 11. jūnijā. Šīgada semināru programmā lekcijas lasīs Golden Hammer žūrijas pārstāvji. Semināros varēsiet uzzināt, kā veiksmīgi veidot un attīstīt biznesu saspringtos tirgus apstākļos. Savukārt 12. jūnijā notiks pirmais Baltijas Mārketinga vadītāju forums, ko organizē Best Marketing.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad aprit 10. gadi kopš pirmo reizi reklāmas un to autori sāka sacensību starptautiskajā reklāmas festivālā Golden Hammer. Db piedāvā gan ieskatu reklāmas vēsturē, gan iespēju balsot par savu favorītu no Latvijas aģentūru iesniegtajiem darbiem!

Lai apskatītu iepriekšējo gadu Golden Hammer uzvarētājus, kā arī nobalstu par kādu no Latvijas aģentūru šogad iesniegtajiem darbiem, klikšķiniet šeit.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Golden Hammer sāk darbu pieņemšanu

Gunta Kursiša,07.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer paziņojis par darbu pieņemšanu. Šogad festivālā darbus varēs iesniegt divās jaunās kategorijās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Nozagta mašīna ar reklāmas festivālā Golden Hammer uzvarētājiem paredzētajām balvām

LETA,11.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mašīna, kurā atradās reklāmas festivālā Golden Hammer uzvarētājiem paredzētās balvas, ir nozagta, aģentūru LETA informēja festivālā Golden Hammer pārstāve Anna Muhka.

Policija pašreiz noskaidro informāciju par notikušo, informēja Muhka.

Viņa sacīja, ka, neskatoties uz šo nepatīkamo atgadījumu, festivāla apbalvošanas ceremonija notiks paredzētajā vietā un laikā.

Kā ziņots, ceturtdien Jūrmalas Kultūras centrā Majoros Golden Hammer konferencē no plkst.10 līdz 17 ir skatāma Golden Hammer darbu finālistu skate, bet šīs dienas vakarā no plkst.19 līdz 20.30 atjaunotajā Dzintara koncertzāles Mazajā zālē apbalvošanas ceremonijā tiks noskaidroti festivāla uzvarētāji, informēja organizatoru pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lauksaimniecības uzņēmums “Golden Fields”, kas darbojas trīs Baltijas valstīs, atklājis augu olbaltumvielu ražotni Latvijā, Liepājā.

Šī rūpnīca, kurā uzņēmums ir ieguldījis 16 miljonus eiro, izmantos zirņus un lauka pupas, lai ražotu augu olbaltumvielas, granulas, šķiedrvielas, cieti un miltus liellopiem un pārtikas ražošanai. Uzņēmums apsver iespēju atvērt līdzīgas rūpnīcas arī pārējās Baltijas valstīs.

“Golden Fields” izpilddirektors Mahmuds Ahmeds [Mahmoud Ahmed], norādīja, ka uzņēmums, kurš ražos šīs augu olbaltumvielas, ir “Golden Fields Alternative Protein”. "Šīs rūpnīcas atklāšana ir jauns posms “Golden Fields” paplašināšanā pēc uzņēmuma 2023. gadā noslēgtā piegādes līguma ar Apvienotajos Arābu Emirātos Abudabi darbojošos lauksaimniecības uzņēmumu “Al Dahra Group”, kurš ir viens no lielākajiem lopbarības piegādātājiem visā pasaulē,” norādīja Ahmeds. “Šodien ar lepnumu paziņojam par mūsu jauno sadarbību ar “Bunge” – pasaules līderi agrorūpniecības un pārtikas un sastāvdaļu ražošanas nozarē. Šis uzņēmums ar savu plašo klientu loku, spēcīgo piegādes ķēdi, augstākajām kvalitātes garantijām un praktisko pieredzi pārtikas un lopbarības tirgū veicinās zirņu un lauka pupu olbaltumvielu pārdošanu.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krīzes situācijā virsroku gūst zīmoli, kas pārstāv nacionālas vērtības.

Tā intervijā DB pauž Jevgeņijs Toņevs – Odesā uzaugušais un Kijevā ilgāku laiku strādājušais reklāmas speciālists tagad jau vairākus gadus pārstāv Leo Burnett reklāmas tīklu Maskavā, šobrīd pildot aģentūras Arc Russia radošā direktora pienākumus un apkalpojot vislielākos zīmolus Krievijā.

Daudzas Latvijas radošās nozares ierasti lūkojas rietumu virzienā, tāpēc dažkārt nākas secināt, ka, neskatoties uz kopīgo ģeogrāfiju, tikpat kā neko nezinām par notikumiem un tendencēm, kas valda vien pārsimts kilometru uz austrumiem. Viens no izņēmumiem ir vietējā reklāmas industrija, kuras gada centrālajā pasākumā Golden Hammer regulāri viesojas arī Krievijas speciālisti, tostarp J. Toņevs. Sarunā ar DB viņš stāsta par Krievijas interneta drudzi, dalās pieredzē par darbu ar naftas magnātiem un apgalvo, ka pārāk labos apstākļos reklāma kļūst neinteresanta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Porsche 911 Turbo S Exclusive Series ir līdz šim jaudīgākais 911 Turbo S.

Coupé versija attīsta 446 kW (607 ZS) lielu jaudu, un modeļa eksemplāru skaits ir ierobežots līdz 500 vienībām visā pasaulē. Papildus 27 ZS jaudas palielinājumam 911 Turbo S Exclusive Series atšķiras no standarta 911 Turbo S ar dizainu, augstākas kvalitātes materiāliem un greznajām detaļām. Sporta automašīnas smalkā apdare ir roku darbs, kas veikts jaunajā Porsche Exclusive Manufaktur darbnīcā uzņēmuma galvenajā mītnē Cufenhauzenā. Uzņēmuma darbnīca, kas iepriekš bija pazīstama kā Porsche Exclusive, specializējas automašīnu pielāgošanā klientu vēlmēm, kā arī atbild par ierobežota izlaiduma sērijām. Pirmo reizi Porsche klientiem ir iespēja konfigurēt ar sporta automašīnas dizainu saskaņotu Porsche Design hronogrāfu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas aģentūra “McCANN Rīga” par kampaņu “Izcila vieta atkritumu poligonam” prestižajā starptautiskā radošuma konkursā “Golden Drum”, saņēmusi zelta godalgu, informēja “McCANN Rīga” radošais direktors Valters Jonāts.

Pēc “Getliņi EKO” pasūtījuma tapusī sabiedrības izglītošanas kampaņa par atkritumu samazināšanu šogad jau ir saņēmusi vairākas balvas, tostarp komunikācijas konkursā “Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2023”, “Baltic Best” un radošās izcilības festivālā “ADwards”.

“Veidojot radošos konceptus, balvas nav mērķis, mērķis ir klienta kampaņas rezultāti. Vienlaikus pētījumi liecina, ka ir tieša saistība apbalvojumiem un rezultātiem, jo apbalvotākās kampaņas parasti ir tās, kas spējušas sasniegt augstākus rezultātus. Turklāt panākumu gadījumā ieguvējs ir gan klients, gan aģentūra,” saka Jonāts.

Festivāls “Golden Drum Festival” tika dibināts 1993. gadā ar mērķi pulcēt radošos darbiniekus no dažādām, tolaik bieži dēvētām par jaunās Eiropas, valstīm. Festivāls dažādos veidos vēlējās iedvesmot un rosināt radošo domāšanu un aicināt uz pozitīvām pārmaiņām. “Golden Drum” festivāls ir iekļauts prestižajā WARC reitingā līdzās Kannu festivālam un citiem konkursiem. Šogad festivālā piedalījās aģentūras no 40 valstīm - Norvēģijas, Somijas, Dānijas, Zviedrijas, Čehijas, Polijas un daudzām citām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reklāma spēj ietekmēt kultūras procesus

Raivis Spalvēns,04.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Intervija ar vienu no Golden Hammer radošās žūrijas pārstāvjiem aģentūras Big Idea Group prezidentu Džonu Domā (John Domas)

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Reklāma nav tikai rīks, ar ko stimulēt patērētāju, lai tas iegādātos konkrētu preci. Tā spēj ietekmēt arī kultūras procesus, piemēram, mūziku un modi. Reklāmas festivāli ir tikšanās vieta, kurā novērtējam un godalgojam šādas radošas izpausmes.

Reklāmas uzdevums ir būt iedarbīgai un efektīvai. Tādam vajadzētu būt aģentūru mērķim, par ko klienti mums arī maksā. Tomēr efektīvas reklāmas radīšanā lielu lomu nereti spēlē radošums, lai gan tas ne vienmēr tā ir. Golden Hammer ir festivāls, kurā tiek vērtēts radošums, jo tas nav nedz Password, nedz arī Effie veida festivāls. Es balsošu tikai par izcilu radošu sniegumu. Efektivitāte ir mūsu nozares atslēgvārds un mums ir jārada reklāma, kas ir iedarbīga, tomēr šajā festivālā to nevērtēšu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Golden Hammer žūrija sāks vērtēt darbus

Raivis Spalvēns, Dienas bizness,08.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīt Latvijā ieradīsies festivāla Golden Hammer starptautiskās žūrijas locekļi, lai vērtētu konkursam iesūtītos darbus. Šogad festivālam darbi ir iesniegti no 19 valstīm, savukārt žūrijā tiek pārstāvētas 10 Eiropas valstis.

Ceturtdien, 11.jūnijā preses konferencē Baltic Beach hotel tiks paziņoti festivāla šortlistētie darbi. Uzvarētājus apbalvos Gala ceremonijā kinoteātrī «Rīga» piektdien, 12. jūnijā plkst. 20.00.

Tāpat 11. jūnijā, viesnīcā Baltic Beach hotel notiks Golden Hammer semināri, kurus vadīs Golden Hammer pieaicinātās žūrijas dalībnieki. Semināros būs iespējams uzzināt kā krīzes laikos rīkoties reklāmā un mārketingā (Natalia Stepanuk, IQ, Krievija), kā ietekmēt patērētājus ar reklāmas kampaņām (Jens Welin, Publicis groupe media, Zviedrija), kāda ir atšķirība starp reklāmu un zīmola stratēģiju (Kai Röffen, TBWA, Vācija), kā arī vairākus citus aktuālus jautājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Noskaidroti PR un reklāmas aģentūru konkursa Golden Hammer uzvarētāji

Gunta Kursiša,11.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starp pieciem starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer uzvarētājiem dažādās kategorijās ir arī Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūra.

Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūra Repute un reklāmas aģentūra The Matter ieguva galveno balvu par izcilību kategorijā PR Frame par labāko sabiedrisko attiecību risinājumu, kā arī Zelta Āmuru šajā pašā kategorijā. Repute un The Matter vērtējumam konkursā iesniedza kampaņu Tetra Pak juice pack collecting game, kuras gaitā skolēniem divus mēnešus bija jākrāj tukšās sulu pakas, jāievieto to skaits speciālā kampaņas interneta mājas lapā un jāsacenšas ar citām klasēm par lielākā virtuālā torņa uzbūvēšanu, kas būtu augstāks par augstāko būvi Igaunijā, Lietuvā un Latvijā. «Kampaņa guva fenomenālus rezultātus, jo bērni sakrāja pakas 42,5 km augstumā, pārspējot augstākās pasaules virsotnes,» norāda Repute pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

(Labots) Eksperta viedoklis: Enerģētika – politiķu jājamzirdziņš bez īpašas izpratnes par realitāti

Ivars Zariņš, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas vadītāja p.i.,08.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Enerģētika kļuvusi par vienu no apspriestākajām tēmām sabiedrībā un arī par daudzu politiķu jājamzirdziņu. Tagad katram, kuram nav slinkums, ir tieksme par to izteikties, atrast ko īpašu - ar ko varētu izcelties, diemžēl, bieži bez īpašas izpratnes par to, kas tiek pateikts: izraujot no konteksta visdažādākos faktus bez spējas tos objektīvi izvērtēt, vai arī apzināti manipulējot ar tiem, lai to iebarotu sabiedrībai ar savtīgu interesi un tādejādi ievāktu sev dividendes - materiālā formā, vai vienkārši, vairojot atpazīstamību un popularitāti.

Tas viss ir radījis diezgan lielu jūkli,par kura ķīlniekiem aizvien vairāk un vairāk pamazām kļūstam mēs visi. Dārgi maksājot par to un riskējot savai tautsaimniecībai uzlikt tādu slogu, ko tā nespēs iznest nezaudējot savu konkurētspēju.

Ar nepārdomātu energopolitiku sabiedrība tiek dzīta tādā saistību jūgā, kas pamazām jau sāk līdzināties tam, ko esam uzņēmušies pret starptautiskiem aizdevējiem. Un tas ir nopietni.

Piemēram, esošajos MK noteikumos "Par elektroenerģijas ražošanu, izmantojot atjaunojamos energoresursus (AER)" paredzēto atbalsta apjomu izmantošana (ja visas noteikumos atvēlētās kvotas tiek izmantotas) nozīmētu valsts garantētu obligāto ikgadējo iepirkumu no realizētajiem AER projektiem aptuveni 180 miljonu latu apmērā, kas pie esošajām elektrības tirgus cenām mūsu tautsaimniecībai nozīmētu ikgadēju papildus maksājumu slogu par elektrību, vairāk kā 130 miljonu LVL apmērā!

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

FOTO: Latvijas Būvniecības gada balvas 2020 pretendenti nominācijā Inženierbūve pārbūve

Zane Atlāce-Bistere,01.03.2021

Piķurgas tilta pārbūve. Pasūtītājs VAS LVC, projekts Inženierbūve, būvnieks Būvinženieris, būvuzraudzība Firma L4.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkursā "Latvijas Būvniecības gada balva 2020" saņemti gandrīz 140 pieteikumi, informēja biedrības "Building Design and Construction Council" valdes locekle Agrita Lūse.

Balvas tiek piešķirtas kopumā 10 nominācijās. Db.lv piedāvā balvas pretendentus aplūkot galerijās atsevišķās nominācijās. Šoreiz ieskatam nominācijā "Inženierbūve pārbūve" pieteiktie objekti.

  • Nominācijas "Restaurācija" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Jauna dzīvojamā ēka" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Koka būve" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Ražotne" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Jauna sabiedriskā ēka" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Fasāžu atjaunošana" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Pārbūve" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Inženierbūve - jaunbūve" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Teritorijas labiekārtojums" pretendentus skaties šeit.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Intervija ar vienu no Golden Hammer radošās žūrijas pārstāvjiem aģentūras Mother London radošo direktoru Džoanu Bētigu (Johan Baettig).

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Tie motivē aģentūras darboties kvalitatīvi un parādīt savas spējas. Tāpat arī klienti novērtē, ja viņu pārstāvētā aģentūra iegūst balvas. Jo aģentūrai vairāk balvu, jo vieglāk klientam izvēlēties, ar kuru sadarboties. Tātad – jo vairāk balvu, jo vairāk klientu.

Reklāmā svarīgs ir gan radošais, gan efektivitātes aspekts, bet viss ir atkarīgs no klienta un idejas. Šīs nozares negatīvā iezīme ir tāda, ka daudzi veido reklāmas ar domu iekļūt kādā festivālā. Tomēr labākās aģentūras apvieno radošo pieeju ar pārdošanas veicināšanu, un šī ir tā kombinācija, kas palīdz gūt godalgas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Intervija: Cilvēks, kurš savienojis ramadānu ar Coca-Cola lietošanu un spējis islāmticīgajiem likt iemīlēt skotu viskiju

Dāvis Landorfs, speciāli DB,28.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Katrai sabiedrībai piemīt kāda patiesība, kas ir dziļāka par politisko vai ticības uzskatu nesaskaņām. Mūsu kā reklāmas speciālistu uzdevums ir mēģināt tai piekļūt pēc iespējas tuvāk,» pauž turku reklāmas speciālists, aģentūras Leo Burnett Istanbul radošais direktors Oktars Akins

Iespējams, ka pirmajā acu uzmetienā šī atziņa var šķist banāla un vispārīga. Taču, ja ņemam vērā, ka to pauž cilvēks, kurš savulaik radījis veidu, kā savienot svēto mēnesi ramadānu ar Coca-Cola lietošanu, un spējis valstij, kuru apdzīvo 97% islāmticīgo, likt iemīlēt skotu viskiju, tajā kļūst vērts ieklausīties. Ieguvis multiplikācijas filmu veidotāja izglītību, strādājis Tālajos Austrumos, kā žūrijas loceklis pieprasīts Eiropas lielākajos reklāmas festivālos, O. Akins sarunā ar Dienas Bizness pastāstīja par rietumu zīmolu centieniem kļūt uzticamiem, izvairīšanos no asinskāriem futbola faniem un to, kāpēc idejām pārpilnas komandas jākomplektē ar dzelzs tvērienu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

FOTO: Latvijas Būvniecības gada balvas 2020 pretendenti nominācijā Teritorijas labiekārtojums

Zane Atlāce-Bistere,26.02.2021

Salacgrīvas kultūras nama teritorijas labiekārtošana, Ostas iela 3, Salacgrīva. Pasūtītājs Salacgrīvas novada dome, projekts Zaļais ezis, būvnieks SANART, būvuzraugs LATME Company.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkursā "Latvijas Būvniecības gada balva 2020" saņemti gandrīz 140 pieteikumi, informēja biedrības "Building Design and Construction Council" valdes locekle Agrita Lūse.

Balvas tiek piešķirtas kopumā 10 nominācijās. Db.lv piedāvā balvas pretendentus aplūkot galerijās atsevišķās nominācijās. Šoreiz ieskatam nominācijā "Teritorijas labiekārtojums" pieteiktie objekti.

  • Nominācijas "Restaurācija" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Jauna dzīvojamā ēka" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Koka būve" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Ražotne" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Jauna sabiedriskā ēka" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Fasāžu atjaunošana" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Pārbūve" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Inženierbūve - jaunbūve" pretendentus skaties šeit.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piedāvājam interviju ar vienu no Golden Hammer mediju žūrijas pārstāvjiem aģentūras Media House valdes locekli Juri Liepiņu.

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Jebkurš labs reklāmas festivāls ļauj profesionāļiem novērtēt savas spējas un iespējamo veiksmi gan valsts un reģiona, gan arī pasaules kontekstā. Tas, kas šodien ir īpaši labs, rīt kļūs par industrijas standartu. Tātad festivāls ir iespēja novērtēt, vai tu jau šodien atbilsti šim rītdienas standarta līmenim. Protams, festivāli ir arī ideju attīstības katalizatori un apstiprinājums, ka jaunrade joprojām ir iespējama. Jāatceras gan, ka profesionāļa mērķis ir izcilība, nevis viena vai otra festivāla balva.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties reklāmas festivālam Golden Hammer, Db.lv lasītājiem piedāvā intervijas ar festivāla žūrijas pārstāvjiem. Šoreiz piedāvājam interviju ar vienu no radošās žūrijas pārstāvjiem aģentūras Adell Saatchi & Saatchi direktoru Vari Lāzo.

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Katrai aģentūrai labākais tās darba novērtējums ir klientu veiksmīgs bizness, t.sk. pateicoties arī marketinga risinājumiem. Savukārt reklāmas festivālos ir iespēja vienkopus redzēt industrijas labākos veikumus un, protams, ir patīkami ja kolēģi augstu novērtē tieši tevis paveikto. Tāpat šādi festivāli dod iespēju novērtēt industriju kopumā un paskatīties uz to «no malas».

Kas Jums kā žūrijas loceklim būs svarīgākie kritēriji, pēc kuriem vērtēsiet iesniegtos darbus?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Intervija ar vienu no Golden Hammer radošās žūrijas pārstāvjiem aģentūras Naked radošo direktoru Zeki Tastasu (Zeke Tastas).

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Bez acīmredzamā iemesla – sanākt kopā un uzdzīrot, festivāli liecina par reklāmas līmeni un standartiem, kā arī tie iedvesmo. Tādi aizmirstie tirgi kā Ziemeļvalstis un Baltijas reģions ir ļoti svarīgi, jo, tos apzinot, gūstam pilnīgāku ieskatu tajā, kas reklāmā notiek pasaulē.

Es labprāt gribētu satikt kādu «speciālistu», kurš apgalvotu, ka neradošas un trulas reklāmas spēj pārdot efektīvāk nekā radošas un smieklīgas. Patiesi radoša ideja, kas pasniegta spoži, ir lielākais spēks pasaulē. Tomēr reklāmas cilvēkiem uzticētā ideja ir jāpadara efektīva, lai to pirktu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kustība vietējo produktu popularizēšanā ne tikai veicinājusi to realizācijas apjomus, apvienojusi sīvākos konkurentus, bet arī starptautiskajā festivālā ieguvusi zelta āmuru, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Laikā, kad Krievijas durvis daļai Latvijas produktu ir slēgtas, bet pa mūsējām masveidā ieplūst citu valstu produkcija, Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera (LTRK), sadarbībā ar DDB un Tritone Studio, radīja atbalsta programmu vietējiem ražotājiem Latvijas labums, kas saņēmusi augstāko novērtējumu šī gada Golden Hammer projektu konkursā. Pirmkārt, tas ir atbalsts vairāk nekā 200 vietējiem ražotājiem un uzņēmumiem, kuri, izmantojot Latvijas labuma identitātes zīmi, uzlīmes un plakātus, var sabiedrībai parādīt, kuri ir Latvijas labumi. Otrkārt, tas ir aicinājums visai sabiedrībai atbalstīt savējos, pērkot vietējo produkciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

TV3 raidījuma «Superbingo» laikā svētdien tika paziņoti pirmie uzvarētāji Valsts ieņēmumu dienesta (VID) rīkotajā čeku loterijā.

Jūlija mēneša izlozes galveno balvu jeb 10 000 eiro saņēma 12.jūlijā reģistrēts čeks ar numuru 4519024. Laimētāja telefona numura pēdējie četri cipari ir 1651.

Ar pilnu laimētāju sarakstu var iepazīties mājaslapā «www.cekuloterija.lv».

Čeku loterijas jūlija izlozē piedalījās 1 731 070 attaisnojuma dokumenti - čeki, kvītis, biļetes.

Bez galvenās balvas svētdien arī tika paziņoti trīs naudas balvu 5000 eiro vērtībā, 50 naudas balvu 100 eiro vērtībā, kā arī 72 Padziļinātās sadarbības programmas dalībnieku balvu, kuru vidū ir dāvanu kartes, pakalpojumi un dažādas praktiski noderīgas lietas, ieguvēji.

VID skaidroja, ka uzvarētājus jau iepriekš automātiski izvēlēja dators un raidījuma «Superbingo» laikā ierakstā tika parādīta visu laimestu ieguvēju tālruņu numuru daļa. Pēc raidījuma uzvarētāji saņems SMS ar paziņojumu par laimestu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paziņoti Valsts ieņēmumu dienesta (VID) rīkotās čeku loterijas gada izlozes lielo naudas balvu ieguvēji.

No 56 čekiem, kas piedalījās gada izlozē, noskaidrots 10 000 eiro ieguvējs, kā arī vēl deviņi laimīgie, kuri savā bankas kontā saņems kādu no četrām 5000 eiro naudas balvām un piecām naudas balvām 1000 eiro vērtībā.

Čeku loterijas dati liecina, ka lielās balvas – 10 000 eiro ieguvējs periodā no 2019.gada jūlija līdz decembrim čeku loterijā reģistrējis 68 attaisnojuma dokumentus, taču uzvarējis ar kvīti, kas izsniegta jūlija mēnesī Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcā. Jūlijā 10 000 eiro laimētājs čeku loterijai reģistrējis divus dokumentus, no kuriem viens dokuments, kā zināms pēc 16.februāra izlozes, ir arī 2019.gada čeku loterijas gada izlozes uzvarētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

FOTO: Latvijas Būvniecības gada balvas 2020 pretendenti nominācijā Inženierbūve - jaunbūve

Zane Atlāce-Bistere,25.02.2021

Liepājas ostas pievadceļi. Pasūtītājs LSEZ, projekts Projekts 3, būvnieks CTB, būvuzraudzība Isliena – V.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkursā "Latvijas Būvniecības gada balva 2020" saņemti gandrīz 140 pieteikumi, informēja biedrības "Building Design and Construction Council" valdes locekle Agrita Lūse.

Balvas tiek piešķirtas kopumā 10 nominācijās. Db.lv piedāvā balvas pretendentus aplūkot galerijās atsevišķās nominācijās. Šoreiz ieskatam nominācijā "Inženierbūve - jaunbūve" pieteiktie objekti.

  • Nominācijas "Restaurācija" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Jauna dzīvojamā ēka" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Koka būve" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Ražotne" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Jauna sabiedriskā ēka" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Fasāžu atjaunošana" pretendentus skaties šeit.
  • Nominācijas "Pārbūve" pretendentus skaties šeit.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ministru kabinets otrdien nolēma piešķirt naudas balvu Latvijas labākajai tenisistei Aļonai Ostapenko par izcīnīto pirmo vietu Francijas atklātajā čempionātā tenisā sieviešu vienspēlēs, iegūstot augstākā līmeņa starptautisko tenisa sacensību (Grand Slam) uzvarētājas titulu.

Kā norādīja Izglītības un zinātnes ministrijā (IZM), līdz šim vēl nevienam Latvijas sportistam profesionālajā tenisā nebija izdevies vienspēlēs iegūt Grand Slam uzvarētāja titulu. Ostapenko uzvaru French Open atspoguļoja mediji daudzās pasaules valstīs, turklāt finālspēles TV auditorija visā pasaulē bija vismaz 500 miljoni skatītāju. Šis sasniegums ir atzīstams par izcilāko sasniegumu Latvijas tenisa vēsturē, kā arī par vienu no izcilākajiem sasniegumiem Latvijas sporta vēsturē kopumā.

Saskaņā ar Sporta likumu Latvijas sportistiem, viņu treneriem, sportistus apkalpojošajiem sporta darbiniekiem, tai skaitā sporta ārstiem, apkalpojošajam personālam un attiecīgajām sporta federācijām Ministru kabinets var piešķirt naudas balvas par izciliem sasniegumiem sportā. Taču Ministru kabineta noteikumi par kārtību, kādā piešķiramas naudas balvas par izciliem sasniegumiem sportā, un naudas balvas apmēru patlaban neparedz naudas balvas piešķiršanu par uzvaru Grand Slam sacīkstēs.

Komentāri

Pievienot komentāru