Analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, pagājušā gada decembrī salīdzinot ar novembri, visos medijos novērojams reklāmas apjoma samazinājums, teikts mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia pētījumā.
TNS Latvia Reklāmu reģistra klientu atbalsta vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka televīzijā decembrī, salīdzinot ar novembri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs samazinājies par 7 %. Decembrī televīzijā raidītas 37.9 tūkst. minūtes, bet novembrī – 40.7 tūkst. minūtes reklāmas. Televīzijas reklāmas gadījumu skaits šī gada decembrī bija 99.1 tūkst. reklāmu, kas, salīdzinot ar 2007. gada decembri, kad reģistrēti 131.7 tūkst. reklāmas gadījumu, ir par 25 % mazāk.
Reklāmas apjoms 2008. gada decembrī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2008. gada novembri, ir samazinājies par 15 %. Attiecīgi novembrī tika reģistrēti 2.03 miljoni cm², bet decembrī – 1.72 miljoni cm² reklāmas. Pagājušā gada decembrī presē reģistrēti 8700 reklāmas gadījumi, kas ir par 30 % mazāk nekā 2007.gada decembrī, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 12.4 tūkst. preses reklāmām.
Radio reklāmas apjoms decembrī, salīdzinot ar novembri, ir samazinājies par 2 %, attiecīgi decembrī izskanējušas 19.4 tūkst. reklāmas minūtes, bet novembrī – 19.7 tūkst. minūšu. 2008. gada decembrī radio reģistrētas 42.6 tūkst. reklāmu, kas, salīdzinot ar 2007. gada decembri, ir par 10 % mazāk.