Lielākā reklāmas organizācija Latvijā – Omnicom Media Group, šā gada 11. septembrī organizē 3. starptautisko mārketinga un reklāmas tirgus prognožu konferenci Predicts 2008, kas notiks kinoteātra Rīga Lielajā zālē.
Konference Predicts jau tikusi organizēta 2004. un 2006. gadā, un iemantojusi uzticību un lielu apmeklētību, kas pamatā bijuši Latvijas lielāko uzņēmumu vadītāji un tirgzinību direktori, Db.lv informē Henrijs Bukavs, Omnicom Media Group direktors.
Balstoties uz iepriekšējo gadu veiksmi šogad konference iecerēta ievērojami vērienīgāka ar vairāk nekā 400 dalībniekiem, un konference aptvers nozīmīgas marketinga, ekonomiskās, mediju un tehnoloģiskās attīstības tendences, jaunas mediju un reklāmas formas.
Konferences lektoru statusā piesaistīti augstākā līmeņa speciālisti un vadītāji no Anglijas, Dānijas, Krievijas, Brazīlijas, Francijas un Latvijas. Jau šobrīd savu klātbūtni konferencē lektoru statusā apstiprinājuši kompānijas Carlsberg viceprezidents Jans Hilleslands (Jan Hillesland), Video International pārstāvis Pāvels Klubukovs (Pavel Klubukov), vides reklāmas kompānijas JC Decaux (one-stop-shop) vadītājs Havjers Duprē (Xavier Dupre) mediju aģentūru koncerna OMG Europe prezidents Kolins Gotliebs (Colin Gottlieb), kā arī vadošie Latvijas speciālisti – ekonomists Gatis Kokins, LNT direktors Andrejs Ēķis, aģentūras DOMINO stratēģiskais direktors Zigurds Zaķis, u.c.
„Omnicom Media Group veidotā mārketinga prognožu konference Predicts ir radīta, lai Latvijas uzņēmējos nodrošinātu padziļinātāku izpratni kā veidot komunikāciju tik strauji augošā reģionā, apskatītu galvenās reklāmas un mediju attīstības tendences un inovācijas, kas sagaidāmas tuvākajos gados. Mārketinga cilvēkus vienmēr interesē kas būs nākotnē jauns un kā uz to raugās aģentūras, klienti un mediju īpašnieki. Ņemot vērā, ka mūsdienās cilvēku uzmanību ir grūti noturēt ilgāk par 20 min. organizētāji šogad īpaši koncentrējušies uz lektoru piesaistīšanu ar īsām, konspektīvām un ļoti kodolīgām prezentācijām pēc lietas būtības, piesaistot lielu skaitu lektoru”, tā H. Bukavs.
Holdings Omnicom Media Group (OMG Latvia) ir lielākā reklāmas organizācija Latvijā, kas sevī ietver mediju aģentūras OMD Latvia un PHD Latvia, mediju pircēju OPera, digitālo risinājumu vienību Digital, partizānu un radošo mediju risinājumu vienību Fuse un
sponsorēšanas kompāniju Pegasus Sponsorship. 2007. gadā holdinga apgrozījums bija 9.3 miljoni latu. Omnicom Media Group sniedz reklāmas, stratēģiskās plānošanas un mediju pirkšanas pakalpojumus vairāk kā 100 reklāmdevējiem Latvijā.