Patlaban norisinās strauja interneta reklāmas tirgus izaugsme, kas ir straujāka par visām līdzšinējām prognozēm. 2010. gadā interneta reklāma veidos 12,3% no pasaules reklāmas tirgus apjoma, liecina ZenithOptimedia jaunākā reklāmas tirgus tendenču un prognožu pētījuma rezultāti.
Ziemeļamerikas un Rietumeiropas reklāmas tirgum 2008. gadā tiek prognozēta izaugsme tikai vidēji 3,8% līmenī, salīdzinot ar 2007. gadu. Taču kopējā pasaules reklāmas tirgus izaugsme 2008. gadā prognozējama 6,5% apjomā. Palēnināto attīstības tempu, kas vērojams vecajos reklāmas tirgos, kompensē jaunie tirgi, kuros reklāmas tirgus izaugsmes tempi ir daudz straujāki. Līdzsvarojumu sniedz Āzijas un Klusā okeāna reģions, kurā 2008. gadā reklāmas investīciju apjoma pieaugums prognozējams 8,2% apjomā, salīdzinot ar 2007. gadu. Viens no straujākajiem reklāmas investīciju izaugsmes tempiem 2008. gadā prognozējams Centrālās un Austrumeiropas reklāmas tirgos – 18,3%, secināts veicot pētījumu.
Interneta reklāmas tirgus attīstības tempi turpina pārspēt visas iepriekš izteiktās prognozes. Reklāmas investīciju apjoms internetā līdz 2010. gadam sasniegs 67 miljardus ASV dolāru un veidos 12,3% no reklāmas tirgus, liecina ZenithOptimedia prognožu pētījuma rezultāti. Interneta reklāmas tirgus izaugsmi nosaka jauno, interaktīvo mediju (tiešsaistes video, blogi) straujā un veiksmīgā ienākšana reklāmas tirgū. Daļa no reklāmas investīciju pieauguma internetā notiek uz laikrakstu rēķina, kuri, apzinoties interneta plašās priekšrocības, veido savas interaktīvas mājas lapas un portālus; tas arī palīdz laikrakstu izdevējiem iegūt atpakaļ daļu no zaudētajiem ienākumiem.