Septembrī, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, TV reklāmu skaits palielinājies par 20%, savukārt sponsorreklāmu skaits palielinājies par 2 %.
Kopumā septembrī TNS Latvia Reklāmu reģistrs televīzijā ir reģistrējis 93,3 tūkst. reklāmu un 16,66 tūkst. sponsorreklāmu gadījumus.
TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka TV reklāmu skaits septembrī ir pieaudzis negaidīti strauji. Pagājušais gads gan bija īpašs ar to, ka septembrī tika noraidīts mazāk reklāmu nekā augustā, šogad atkal ir novērojama ierastā tendence TV reklāmu skaitam pieaugt pēc vasaras sezonas noslēguma.
Šī gada septembrī, salīdzinot ar pagājušā gada septembri, reklāmu skaits pieaudzis visos diennakts laikos. Lielākais pieaugums ir bijis rīta stundās no plkst. 7 līdz 9, kad izvietoto reklāmu skaits palielinājies par 41%. Prime Time laikā no 18 līdz 24 reklāmu skaits ir pieaudzis par 19%.
Aplūkojot TV reklāmu izvietojumu diennakts laikā, redzams, ka lielākā daļa reklāmu, kā parasti, ir izvietotas dienas laikā no plkst. 9līdz 18. Šajā laikā noraidīts 48,8% visu diennakts reklāmu. Salīdzinot ar augustu, tieši dienas laikā noraidīto reklāmu daļa pieaugusi visvairāk, kas, iespējams ir skaidrojams ar ātrāku tumsas iestāšanos, kas cilvēkus piesaista televīzijai jau pirms 18.
Septembrī, pēc kopējā reklāmu skaita, citas nozares ievērojami apsteidz mobilo sakaru nozares reklāmdevēji. Top 5 visvairāk reklamēto nozaru kopējais reklāmu skaits pieaudzis par 8%, pateicoties aktivitātei mazumtirdzniecības un auksto dzērienu nozarēs. Interesanti, ka Top 5 sarindojums esot tieši tāds pat kā pagājušā gada septembrī.