Jaunākais izdevums

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC), izvērtējot optikas veikalu tīkla Cobergs reklāmas «Izpārdošana briļļu ietvariem un saulesbrillēm, atlaides līdz 50%» atbilstību normatīvajiem aktiem, firmai ir izteicis aizrādījumu.

PTAC lūdza uzņēmumam sniegt informāciju, vai ir kādi ierobežojumi vai papildu nosacījumi, lai izmantotu reklāmā izteikto piedāvājumu, precizējot, vai izpārdošana attiecas uz visu preču izpārdošanu. Cobergs nav ievērojis likuma prasības, uzskata PTAC, jo reklāmā nav sniegta informācija arī par izpārdošanas laika posmu.

Cobergs paskaidroja PTAC, ka reklāmā ir ievērotas likuma noteiktās prasības, kā arī sniegta informācija, ka piedāvājums ir spēkā no 2010.gada 1.februāra līdz 31.aprīlim, kā arī ar informācija par – briļļu ietvariem un saulesbrillēm ar vizuāliem attēliem.

Savukārt kā papildus nosacījumus Cobergs minēja, ka izpārdošana attiecas uz visu pārdošanā izvietoto saulesbriļļu grupu, bet briļļu ietvariem kā papildus nosacījums reklāmā ir atzīmēts, ka piedāvājums ir spēkā pie pilna briļļu pasūtījuma.

Vienlaikus Cobergs piebilda, ka optikas veikalos ir izvietota informācija, kas precizē preču daļu, uz kuru attiecas reklāmā minētās atlaides.

Vēlāk PTAC konstatēja, ka Cobergs mājas lapā ir precizējis reklāmā sniegto informāciju par piedāvājumu, norādot, ka izpārdošana un atlaides līdz 50% ir spēkā 2009.gada briļļu ietvariem un saulesbrillēm.

Cobergs pārstāvis PTAC atzina, ka sākotnēji reklāmā netika sniegta pilnīga un patiesa informācija par konkrēto piedāvājumu un apņēmās turpmāk reklāmās sniegt nepieciešamo informāciju ar vidusmēra patērētājiem salasāmiem burtiem.

Izvērtējot lietu un apstākļos, PTAC nolēma izbeigt lietvedību, izsakot uzņēmumam mutvārdu aizrādījumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SIA Cobergs pērn samazinājusi apgrozījumu un uzaudzējusi peļņu

Gunta Kursiša,24.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Optikas tirgotājas SIA Cobergs apgrozījums 2011. gadā samazinājies par 16 tūkst. Ls, tomēr uzņēmumam izdevies palielināt gūtās peļņas apjomu, liecina Lursoft dati.

SIA Cobergs apgrozījums 2011. gadā bija 542,862 tūkst. Ls, savukārt peļņa pēc nodokļu nomaksas palielinājusies par 19,36%, veidojot 15,128 tūkst. Ls.

Pēdējo desmit gadu laikā uzņēmumam smagākie bijuši pēdējie trīs gadi, kad apgrozījuma apjoms ik gadu samazinājies. Laika posmā no 2004. līdz 2008. gadam SIA Cobergs apgrozījums ik gadu pārsniedzis miljonu latu, savukārt viszemākā peļņa pēdējo desmit gadu laikā SIA Cobergs bijusi 2009. gadā – 9,208 tūkst. Ls. Tiesa gan, nevienu gadu kopš uzņēmuma reģistrēšanas biržā, tas nav cietis zaudējumus, liecina informācija Lursoft.

SIA Cobergs reģistrēta 1993. gadā, un patlaban Cobergs ir deviņi veikali Latvijā. Uzņēmuma īpašnieki ir Bruno Bērzs (30%) un Guntis Bērzs (70%), kuram pieder arī 60% kapitāldaļu SIA Latvijas farmaceitiskā firma Madara.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Optikas preču tirgotājam 15 tūkstošu latu zaudējumi

Gunta Kursiša,28.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Optikas preču tirgotāja SIA Cobergs 2012. gadu noslēdza ar 490,6 tūkst. Ls apgrozījumu, kas ir par 9,6% mazāk nekā iepriekšējā gadā, savukārt kompānijas zaudējumi pēc nodokļu nomaksas veidoja 15 tūkst. Ls, liecina Lursoft dati.

Uzņēmuma apgrozījums sarucis jau piekto gadu pēc kārtas – no 1,2 milj. Ls 2008. gadā līdz 559 tūkst. Ls 2010. gadā un 490 tūkst. Ls pērn.

Pašlaik uzņēmuma vadības plānos ir saglabāt esošo veikalu tīklu un nepieļaut būtisku tirdzniecības apgrozījuma samazinājumu.

SIA Cobergs reģistrēta pirms 20 gadiem, un tās īpašnieki ir Guntis un Bruno Bērzi.

Cobergs ir deviņi optikas veikali Rīgā, Jelgavā, Liepājā un Daugavpilī.

Komentāri

Pievienot komentāru