15.maija sācies LIVE RĪGA vasaras mārketinga komunikācijas kampaņas periods 11 valstīs: Baltkrievijā, Dānijā, Gruzijā, Igaunijā, Izraēlā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zvied€rijā.
Reklāmas kampaņa ilgs līdz jūnija beigām, un tās kopējais plānotais budžets ir 650 000 latu.
LIVE RĪGA vasaras kampaņas mediju stratēģija, paredz, ka būtiskākie komunikācijas kanāli mērķa auditoriju sasniegšanai ir internets, vides reklāma un reklāma presē. Kampaņas mērķa auditorija ir ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecuma grupā no 25 - 55 gadiem.
Izvēlētie reklāmas kanāli:
* Vācijā – reklāma internetā un vidē;
* Krievijā – reklāma internetā, kā arī vides reklāma Maskavā un Sanktpēterburgā;
* Somijā – reklāma internetā, televīzijā un vidē;
* Zviedrijā – reklāma internetā un presē;
* Norvēģijā – reklāma internetā un presē;
* Dānijā – reklāma internetā, presē un vidē;
* Izraēlā – reklāma internetā, presē un vidē;
* Igaunijā – reklāma internetā, presē un vidē;
* Lietuvā – reklāma internetā, presē un vidē;
* Baltkrievijā – reklāma internetā, presē un vidē;
* Gruzijā – reklāma internetā un radio.