Live Rīga šā gada rudens un ziemas, kā arī nākamā gada pavasara un vasaras reklāmas kampaņu izstrādās reklāmas aģentūra !Mooz, kuras 95% akciju pieder Ērikam Stendzeniekam.
Šī iepirkuma līgumcena ir 19,9 tūkst. Ls bez PVN. Kopumā tika iesniegti trīs piedāvājumi, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības mājaslapā. Iepirkuma rīkotājs bija Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB).
«!Mooz jau ir strādājusi pie vairākām Rīgas un Latvijas tūrisma piedāvājuma popularizēšanas kampaņām. Mūsu uzdevums ir turpināt kopīgi veidot Live Rīga kampaņas, lai sekmētu tūristu pieplūdumu ilgtermiņā. Šo kampaņu uzmanības fokusā būs daudzveidīgās atpūtas un izklaides iespējas Rīgā,» norāda RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča.
Pretendenta uzdevums bija izstrādāt reklāmas kampaņas ideju un vizuālo risinājumu, kas atspoguļotu atpūtas un izklaides iespējas Rīgā un būtu pielāgojams gan rudens/ziemas, gan pavasara/vasaras kampaņām. Pretendentiem bija jāņem vērā, ka galvenie komunikācijas kanāli mērķa tirgos būs preses izdevumi, žurnāli, vide un internets.
Live Rīga reklāmas kampaņas notiks astoņās valstīs – Vācijā, Krievijā, Norvēģijā, Zviedrijā, Somijā, Igaunijā, Lietuvā un Gruzijā.
DB jau rakstīja, ka arī 2010.gadā RTAB konkursā par Live Rīga rudens/ziemas reklāmas kampaņas izstrādi no sešiem pretendentiem uzvarēja !Mooz.
Tās pamattēma bija Rīga kā Ziemassvētku eglītes rotāšanas aizsācēja pirms 500 gadiem. Kampaņa sākās oktobrī un ilga līdz pat novembra beigām. Šīs reklāmas kampaņas izmaksas bija 700 tūks. Ls, bet !Mooz par idejisko risinājumu saņemot 20 tūkst. Ls.
RTAB dibinātāji ir Rīgas dome, airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija. RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem katram pa 10%.