Nodibinājuma Rīgas tūrisma attīstības birojs (RTAB) iepirkumā par Live Rīga 2010.gada pavasara/vasaras reklāmas kampaņas izstrādi ir uzvarējusi Reklāmas aģentūra Adell, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija.
Šim mērķim RTAB paredzējis tērēt 64 tūkst. Ls. Atbilstoši Lursoft datiem reklāmas īpašnieks ir Varis Lāzo, kas uzņēmumā ir vienīgais valdes loceklis.
Tāpat vēl aizvien – līdz 20.aprīlim, pretendenti var pieteikties RTAB iepirkumā par reklāmas izvietošanu 11 valstu medijos Live Rīga pavasara/vasaras reklāmas kampaņas vajadzībām. Šajā iepirkumā RTAB kā paredzēto līgumcenu norādījis 566 tūkst. Ls.
Iepirkumu par Live Rīga 2010.gada pavasara/vasaras reklāmas kampaņas izstrādi, RTAB izsludināja 11.februārī, tajā piedāvājumus iesniedza trīs pretendenti.
Db.lv jau rakstīja, ka RTAB aizvadītā gada novembra beigās uzsāka Rīgas tūrisma veicināšanas mārketinga komunikāciju kampaņu.
Reklāmas kampaņas aktīvā fāze turpinājās piecas nedēļas. Ziemas kampaņas ietvaros uz Rīgu kā pievilcīgu galamērķi RTAB aicināja potenciālos ceļotājus no Igaunijas, Krievijas, Lietuvas, Norvēģijas, Somijas, Vācijas un Zviedrijas.
RTAB dibinātāji ir Rīgas dome, airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija. RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem katram pa 10%.