Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja (RTAB) konkursā par Live Rīga rudens/ziemas reklāmas kampaņas izstrādi, no sešiem pretendentiem ir uzvarējusi Ērika Stendzenieka reklāmas aģentūra Mooz!
«MOOZ! ir piedāvājuši vispārliecinošāko ideju, kas palīdzēs Rīgas īpašajam Ziemassvētku vēstījumam gūt plašu skanējumu. Esam gandarīti, ka RTAB organizētie iepirkumi piesaista arvien vairāk vietējo un starptautisko profesionāļu,» skaidro RTAB direktors Gastons Neimanis.
Live Rīga rudens/ziemas kampaņa norisināsies astoņās valstīs: Dānijā, Igaunijā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zviedrijā. Tās pamattēma ir Rīga kā Ziemassvētku eglītes rotāšanas aizsācēja pirms 500 gadiem. Kampaņa sāksies oktobrī un ilgs līdz pat novembra beigām.
RTAB dibinātāji ir Rīgas dome, airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija. RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem katram pa 10%.