Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

McDonald's reklāma Francijas tirgum, kurā skarta geju tēma, izraisījusi plašas diskusijas visā pasaulē, vēsta nydailynews.com.

Reklāmas sākumā redzams jauns zēns, kurš runā pa tālruni ar savu mīļoto un skatās uz viņu klases fotogrāfiju, bet, redzot, ka atgriežas tēvs, sarunu pārtrauc, sakot: «Es pēc tevis ilgojos.»

Tēvs pamana klases fotogrāfiju un sāk stāstīt par savu jaunību, sakot: «Tu izskaties tāpat kā es tādā vecumā. Ļauj man tev pastāstīt, es biju dāmu vīrietis!»

Tad viņš saka savam dēlam: «Žēl, ka tavā klasē ir tikai zēni...» Zēns pasmaida, un uz ekrāna parādās reklāmas sauklis.

Kā vēsta medijs, dažas grupas apšauba reklāmas motīvus, citi savukārt slavē reklāmu par spēju izvairīties no stereotipiem.

McDonald's zīmola direktore Francijā Natālija Legarlantezeka stāstījusi, ka reklāma tikai aplūko to, kāda šodien ir Francijas sabiedrība.

«Mēs jūtamies ļoti komfortabli attiecībā uz homoseksualitātes tematu, acīmredzami šodien Francijā nav ar homoseksualitāti saistītu problēmu,» viņa sacījusi.

Taču negaidiet, ka strīdīgā reklāma aizceļos arī uz citām valstīm, norāda medijs. McDonalds's korporatīvo mediju attiecību direktore Lisa Hovarda informējusi, ka Nāc, kāds tu esi kampaņa ir veidota tikai Francijai.

«Reklāma, uz kuru jūs atsaucaties, ir viena no reklāmu sērijas ar nosaukumu Nāc, kāds tu esi, kas atzīst McDonald's klientu Francijā daudzveidību. Šo konkrēto reklāmu veidoja Francijas McDonald's un tā ir redzama tikai Francijā,» viņa norādījusi.

Komentāri

Pievienot komentāru