Vides reklāmas konkursā Reklamazaurs par labāko veikumu šajā jomā pērn atzītas Trikātas Sniega bumbu, Samsung Galaxy Note II un K-rauta reklāmas.
Aizvadītā gada vides reklāmas tika vērtētas trīs kategorijās - Lokāli veidots dizains, Adaptēts dizains un Inovatīvs risinājums, informēja pasākuma organizatori.
Kategorijā Lokāli veidots dizains par labāko vides reklāmas darbu atzīta mediju aģentūras Mediapool un kreatīvās aģentūras Young and Hungry Trikātas siera Sniega bumbu reklāma. Savukārt diplomu šajā kategorijā saņēma Universal McCann reklāma basketbola klubam VEF Rīga, kā arī mediju aģentūras Creative Media Baltic un kreatīvās aģentūras Marshal Design reklāma zīmolam Rosme.
Kategorijā Adaptēts dizains uzvaras laurus plūca mediju aģentūras Starcom un kreatīvās aģentūras Publicis Riga reklāma uzņēmuma Samsung Electronics Baltics zīmolam Galaxy Note II. Savukārt diplomu šajā kategorijā saņēma mediju aģentūras Magnet Media un kreatīvās aģentūras LEAD reklāma zīmolam Peugeot 208.
Kategorijā Inovatīvs risinājums trīs balvas saņēma mediju aģentūras Havas Media (MPG) un kreatīvās aģentūras Taivas Ogilvy imidža kampaņa uzņēmumam K-Rauta. Ar diplomiem šajā kategorijā tika apbalvoti mediju un kreatīvās aģentūras Alpha Baltic reklāma saldējumam Pols, pasūtītājs uzņēmums FoodUnion, kā arī kreatīvās aģentūras Pro[d]aktiv reklāma Swedbank projektam Eņģeļi pār Latviju.
Specbalvu žūrijas komisija piešķīra māksliniecei Kristīnei Luīzei-Avotiņai par darbu vides reklāmā zīmolam Samsung Galaxy Note II.
Kopumā konkursā šogad piedalījās vairāk nekā četri simti vides dizaina darbu, kas 2012. gadā bija izvietoti publiskajā telpā visā Latvijā - uz reklāmas stendiem pilsētas ielās, transporta līdzekļiem, namu mūriem u.c. Reklāmas darbi tika vērtēti pēc tādiem kritērijiem kā izejmateriālu un resursu kvalitāte, zīmola atpazīstamība, ziņas uztveramība, maketa atbilstība vides reklāmai, kā arī darba oriģinalitāte. Konkurss šogad noticis piekto reizi.