"EHR mediju grupa" pievienojusies Latvijas Reklāmas asociācijai (LRA), izvirzot mērķi kopā ar citiem nozares kolēģiem panākt virkni izmaiņu Latvijas normatīvajos aktos, "sakārtojot gan reklāmas tirgu, gan nodrošinot neatkarīgas Latvijas mediju telpas pastāvēšanu ilgtermiņā".
LRA ir sabiedriska organizācija, kurā ir apvienojušies reklāmdevēji, mediji, kā arī mediju un reklāmas aģentūras. Asociācijas mērķis ir veicināt reklāmas nozares attīstību un aizstāvēt savu biedru intereses, uzlabojot reklāmas kvalitāti, veidojot pozitīvu reklāmas tēlu sabiedrībā un cīnoties pret nesamērīgu likumu normu izstrādi. Latvijas Reklāmas asociācija ir Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras, kā arī Eiropas Komunikācijas Aģentūru asociācijas (EACA) biedrs.
“Medijiem šobrīd ir daudz aktuālu un normatīvos aktos balstītu jautājumu, kas var izšķirt nozares konkurētspēju un turpmāko nākotni. Ņemot vērā faktu, ka veiksmīgu pārmaiņu un transformāciju uzņēmuma iekšienē rezultātā, EHR mediju grupa ir pietuvojusies flagmaņa statusam radio tirgus segmentā un veiksmīgi attīsta arī digitālo vidi un piedāvājumu, izjūtot atbildību arī par nozares nākotni kopumā. Uzskatu par pagodinošu atkal būt kopā ar nozares speciālistiem un virzīt Latvijas mediju nākotni, šoreiz vairāk rūpējoties par radio nozares FM un digitālo nākotni. Mediji ir saplūduši – TV ir digitāls, portāli pilda TV funkciju, arī radio strauji mainās – šodien karalis ir viedtālrunis un vertikālais video,” iestāšanās sarunu noslēgumu LRA komentē Guntars Traubergs, EHR mediju grupas valdes loceklis, kurš jau iepriekš ir bijis ilglaicīgs LRA valdes loceklis, pārstāvot TV nozari ar tolaik vadošo televīziju LNT.
Starp būtiskākajiem uzdevumiem LRA darba ietvaros EHR mediju rupa norāda uz līdzfinansējuma piešķiršanas principu sakārtošanu vietējiem medijiem, kā arī Eiropas Savienības Autortiesību direktīvas atbildīgu pārņemšanu un sabiedriskā atbalsta medijiem sistēmisku sakārtošanu un pilnveidošanu. Papildus minētajam kā nozīmīgs šā brīža darba uzdevums ir grozījumu panākšanu likumā “Par valsts sociālo apdrošināšanu”, lai nostiprinātu īstermiņa radošu sadarbību iespējamību arī nākotnē, kas tieši skar cilvēkus, kuru radošā darbība ir periodiska un kuru ieņēmumi no tās ir nelieli un maz prognozējami.
EHR mediju grupa seko līdzi arī Preču un pakalpojumu loteriju likumprojekta virzībai valsts institūcijās, kuras ietvaros drīzumā notiks tā izvērtēšana attiecībā uz azartspēļu un izložu reklāmas ierobežojuma efektivitāti televīzijā, radio, kā arī interaktīvajā vidē.
Latvijas mediju vides modernizēšanai nozīmīga ir arī vienotās mediju pases ieviešana digitālajās platformās strādājošajiem uzņēmumiem, kas nodrošinātu ērtu lietotāju autorizāciju un digitālos maksājumus, ļaujot attīstīt jaunus mediju produktus un sekmējot vietējo mediju konkurētspēju globālajā konkurences cīņā.
“Esam gandarīti par EHR mediju grupa pievienošanos Latvijas Reklāmas asociācijai. Novērtējam, ka arī tādā tradicionālā medijā kā radio parādās jaunas reklāmdevēju kategorijas, piemēram, e- komerciju zīmolu reklāma. Būsim atklāti, neskatoties uz nemitīgu tehnoloģisko attīstību, nekur nav zudusi nepieciešamība pēc talantīgiem un zinošiem nozares profesionāļiem, kuriem ir augstas projektu vadības prasmes, kas nepieciešamas, lai spētu vadīt integrētu multikanālu komunikāciju klientu zīmoliem. Man personīgi ir prieks, ka atkal turpmāk varēsim strādāt kopā un risināt nozarei būtiskos jautājumus,” komentē Baiba Liepiņa, biedrības Latvijas Reklāmas asociācija valdes priekšsēdētāja.
"EHR mediju grupa" pērn strādāja ar 1,408 miljonu eiro apgrozījumu un 102 512 eiro peļņu. Uzņēmums reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2800 eiro. Kompānija vienādās daļās pieder Uģim Polim un Ričardam Zaksam.