Šā gada jūnijā, salīdzinot ar aizvadītā gada jūniju, reklāmas apjoma pieaugums ir fiksēts avīzēs un TV, bet kritums – žurnālos, vidē un radio.
To apliecina pētījumu aģentūras TNS apkopotie jūnija televīzijas, preses, radio un vides reklāmu apjomi. TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka jūnijā neierasti augstākais reklāmas apjoma pieaugums ir bijis avīzēs, kas turpina tendenci šī medija reklāmas apjoma stabilizācijā. Negaidīti samazinājies reklāmas apjoms gan žurnālos, gan vidē un radio.
Televīzijā šā gada jūnijā raidīta kopumā 59381 reklāmas minūtes, kas bijis par 11% vairāk nekā aizvadītajā gadā. Lielākie reklāmdevēji televīzijā pēc apjoma minūtēs bijuši Tele2, Reckitt, Benckiser, Bite, LMT un Henkel.
Radio reklāmas apjoms šā gada jūnijā bija 21114 minūtes. Salīdzinot ar aizvadītā gada jūniju, raidīts par 3% mazāks reklāmas apjoms. Jūnijā lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Tele2, CSDD, PTA, Media Pharma, Mogo.
Tikmēr vidē šā gada jūnijā bija izvietoti 539593 kvadrātmetri reklāmas. Salīdzinot ar pagājušo gadu, vides reklāmu kopējā platība bija par 5% mazāka. Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros šajā jomā bijuši LMT, Tele2, Rīgas piena kombināts, Linstow un L’Oreal.
Reklāmas apjoms žurnālos šogad jūnijā, salīdzinot ar šo periodu 2012. gadā vienādā mediju izlasē, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir krities par 6%, sasniedzot 667320 kvadrātcentimetrus. Lielākie reklāmdevēji žurnālos pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros jūnijā bija L'Oreal, Patollo, Unilever, Elkor, Royal Canin.
Savukārt reklāmu apjoms avīzēs 2013. gada jūnijā sasniedza 391572 kvadrātcentimetrus. Salīdzinot ar šo periodu 2012. gadā, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros tajos pašos medijos avīžu reklāmu apjoms ir pieaudzis par 12%.
Lielākie reklāmdevēji avīzēs pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros jūnijā bija Latvijas Nacionālais Kultūras Centrs, KPMG Baltics, Hansa Pharma un Tamro, Tamrex, LMT.
TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka jūnijā neierasti augstākais reklāmas apjoma pieaugums ir bijis avīzēs, kas turpina tendenci šī medija reklāmas apjoma stabilizācijā. Negaidīti samazinājies reklāmas apjoms gan žurnālos, gan vidē un radio.