Februārī TV reklāmas gadījumu skaits ir pieaudzis par 16%, bet sponsorreklāmu skaits samazinājies par 22%, kopumā nodrošinot 9% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2012. gadā, informē pētījumu aģentūra TNS.
Neņemot vērā lielo TV reklāmu skaitu 2012. gadā, prognozējams, ka 2013. gadā TV reklāmu apjoms būs vēl lielāks, jo aizvadītajā mēnesī fiksēts februāra mēnešu reklāmu skaita rekords, pārspējot līdz šim ar reklāmām bagātāko – 2012. gada februāri, norāda TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.
Februārī, pretēji janvārī novērotajam, visstraujāk (par vienu procentpunktu) pieaugusi Prime Time (18.00-24.00) laika joslā izvietoto reklāmu skaita daļa. Samazinājies gan no rīta (7.00-9.00), gan dienā (9.00-18.00) izvietoto reklāmu īpatsvars.
Visticamāk, ka, pieaugot diennakts gaišā laika daļai, notiks arī turpmāka reklāmu pārvietošana uz vēlāku raidlaiku, norāda TNS pārstāvji.
Februārī TV visbiežāk izvietotas medikamentu nozares reklāmas - par 22% vairāk nekā 2012. gada februārī. Finanšu institūciju un pakalpojumu nozares reklāmu skaits pieaudzis par 97% un ieņem ceturto pozīciju topā, bet nelielu kritumu piedzīvojusi mazumtirdzniecības (-8%) un mājsaimniecības higiēnas (-4%) nozare. Nozīmīgākās izmaiņas februārī ir mobilo sakaru nozares kāpums uz topa otro pozīciju un 80% pieaugums, salīdzinot ar pagājušo gadu.