Radīta kārtējā reklāma, kas tiek vērtēta neviennozīmīgi.
Gāzētā bezalkoholiskā dzēriena Irn-Bru reklāmā izspēlēta situācija ar māti, dēlu un viņa draugiem. Neraugoties uz to, ka par reklāmu, kurā mamma lielās ar savu jauno push-up krūšturi, Lielbritānijā saņemtas 176 sūdzības, tā nav aizliegta.
Lielākajā daļā sūdzību norādīts, ka scenārijam ir seksuāla noskaņa un tas ir neatbilstošs, bet saņemtas sūdzības arī par sievietes pazemošanu, informējusi Lielbritānijas Reklāmas standartu pārvalde (Advertising Standards Authority). Iebildes bijušas arī par to, ka reklāma rādīta laikā, kad to redz mazi bērni.
Taču ražotājs AG Barr apgalvojis, ka, radot reklāmu, uzsvars likts uz humoru, nevis uz kāda aizskaršanu.
Reklāmā redzama māte virtuvē, kura komunicē ar savu dēlu un viņa draugiem, norādot uz savu jauno push-up krūšturi. Viņas dēla apmulsums ir acīmredzams, bet draugi izskatās aizrauti.
Šoreiz gan reklāmas «sargsuns» piekritis ražotājam un lēmis tā labā.