Rīt Latvijā ieradīsies festivāla Golden Hammer starptautiskās žūrijas locekļi, lai vērtētu konkursam iesūtītos darbus. Šogad festivālam darbi ir iesniegti no 19 valstīm, savukārt žūrijā tiek pārstāvētas 10 Eiropas valstis.
Ceturtdien, 11.jūnijā preses konferencē Baltic Beach hotel tiks paziņoti festivāla šortlistētie darbi. Uzvarētājus apbalvos Gala ceremonijā kinoteātrī «Rīga» piektdien, 12. jūnijā plkst. 20.00.
Tāpat 11. jūnijā, viesnīcā Baltic Beach hotel notiks Golden Hammer semināri, kurus vadīs Golden Hammer pieaicinātās žūrijas dalībnieki. Semināros būs iespējams uzzināt kā krīzes laikos rīkoties reklāmā un mārketingā (Natalia Stepanuk, IQ, Krievija), kā ietekmēt patērētājus ar reklāmas kampaņām (Jens Welin, Publicis groupe media, Zviedrija), kāda ir atšķirība starp reklāmu un zīmola stratēģiju (Kai Röffen, TBWA, Vācija), kā arī vairākus citus aktuālus jautājumus.
Piektdien 12. jūnijā notiks 1. Baltijas mārketinga direktoru forums, kuru organizē Best Marketing. Forumā tiksies Baltijas valstu mārketinga vadītāji, lai dalītos pieredzē un apspriestu pašreizējo situāciju. Foruma ietvaros varēsiet uzzināt - kādi ir populārākie produkti Baltijas tirgū (Margo Kurisoo, AC Nielsen), kā radīt kampaņas, kuras veiksmīgi darbotos visās trijās Baltijas valstīs (McCann Eriksson, Latvija), kad izmantot lokālas un kad - reģionālas kampaņas (Jana Rubina, Statoil Latvia, mārketinga vadītāja).
Ar pagājušo gadu uzvrētājiem, kā arī Latvijas aģentūru iesniegtajiem darbiem,var iepazīties šeit.