Starp pieciem starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer uzvarētājiem dažādās kategorijās ir arī Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūra.
Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūra Repute un reklāmas aģentūra The Matter ieguva galveno balvu par izcilību kategorijā PR Frame par labāko sabiedrisko attiecību risinājumu, kā arī Zelta Āmuru šajā pašā kategorijā. Repute un The Matter vērtējumam konkursā iesniedza kampaņu Tetra Pak juice pack collecting game, kuras gaitā skolēniem divus mēnešus bija jākrāj tukšās sulu pakas, jāievieto to skaits speciālā kampaņas interneta mājas lapā un jāsacenšas ar citām klasēm par lielākā virtuālā torņa uzbūvēšanu, kas būtu augstāks par augstāko būvi Igaunijā, Lietuvā un Latvijā. «Kampaņa guva fenomenālus rezultātus, jo bērni sakrāja pakas 42,5 km augstumā, pārspējot augstākās pasaules virsotnes,» norāda Repute pārstāvji.
Kategorijā Creativity Case (augstākais apbalvojums no radošās žūrijas) uzvarēja Ogilvy Group no Ungārijas, bet kategorijā Media folder (mediju žūrijas augstākais novērtējums) – Ogilvy Group no Ukrainas. Savukārt kategorijā Access key – Leo Burnett no Maskavas. Balva kategorijā Network of the year tika piešķirta arī aģentūru tīklam Ogilvy.
Tāpat sadaļā TV Ads (televīzijas reklāma) apbalvojumu Silver ieguva Latvijas uzņēmums Guilty par «Tarantula zvejošanas» reklāmu, sadaļā Radio Ads – Inspired saņēma Gold un Grand Prix apbalvojumu par reklāmu Digital 2012 konferencei, kas ieguva arī sudraba apbalvojumu sadaļā Best use of Radio. Tāpat apbalvojumu Gold saņēma Latvijas Pika par interaktīvo mediju projektu Crack Lembergs safe, tāpat tiešsaites reklāmu kategorijā Silver apbalvojumu ieguva Beluga ar projektu Come Work For Us. Sudraba apbalvojums tika arī Cube projektam Elves take over one of airBaltic planes, kā arī sociālo mediju Digibrand projektam Egg Hatching marathon, bet diplomu ieguva Leo Burnett izstrādātais projekts Facebook If You Like Latvia, Latvia Likes You! Sadaļā Craft Latvijas Guilty ieguva sudraba apbalvojumu, bet labāko reklāmas kampaņu kategorijā DDB Worldwide Latvia ieguva diplomu. Sabiedrisko attiecību aģentūru sadaļā zelta novērtējumu ieguva arī Komunikāciju aģentūra par The city fountains in blood: NO to a waste of life, bet diplomu digitālajā PR ieguva ullajanis.lv ar projektu Ulla against Janis, bet «partizānu projektā» DDB Worldwide Latvia sudraba novērtējumu ieguva viņu State Within State.
Golden Hammer uzvarētājus un apbalvojumu sarakstu varat aplūkot šeit.