Db piedāvā atskatu uz reklāmas vēsturi Latvijā pēdējo astoņu gadu laikā. Proti, reklāmas festivāla Golden Hammer uzvarētāji dažādās mediju kategorijās.
Jau ir noslēgusies darbu iesniegšana konkursam, un jau nākamajā nedēļā Db piedāvās aplūkot Latvijas reklāmistu iesniegtos darbus. Turklāt nedēļas laikā varēsiet balsot par savu favorītu, palīdzot noteikt Db speciālbalvas ieguvēju!
Vēl līdz 8. jūnijam festivāls pieņem pieteikumus dalībai semināros 11. jūnijā. Šīgada semināru programmā lekcijas lasīs Golden Hammer žūrijas pārstāvji. Semināros varēsiet uzzināt, kā veiksmīgi veidot un attīstīt biznesu saspringtos tirgus apstākļos. Savukārt 12. jūnijā notiks pirmais Baltijas Mārketinga vadītāju forums, ko organizē Best Marketing.
Reklāmas vērtēs nozares speciālisti no vairākām Eiropas valstīm. Žūrijas vadītāji ir:
Kai Röffen, TBWA, Vācija, Radošās žūrijas vadītājs; Kais ieguvis vairāk nekā 160 vietējos un starptautiskos apbalvojumus, tādus kā Cannes Lions, New York Festival un London International Advertising Award;
Ian Clarke, Omnicom Media Group, Lielbritānija, Mediju žūrijas vadītājs; Ians vadīja savas karjeras laikā ir ieguvis vairākas Cannes Media Lions un UK Campaign Awards balvas, kā arī Media and Marketing Europe Agency of the Year četras reizes;
Darius Bagdziunas, gaumina.co.uk, Lietuva, Interaktīvās žūrijas vadītājs; Darius piedalījās vairāk nekā 500 projektos un vinnēja vairāk nekā 100 apbalvojumus, ieskaitot Golden Hammer Access Key 2008 gadā.
Šogad 10. Starptautiskais reklāmas festivāls notiks Jūrmalā, 11.-12. jūnijā, viesnīcā Baltic Beach hotel.
Apbalvošanas ceremonija – 12. jūnijā, 20:00, kino „Rīga”, ballīte klubā „Amber Night”.
Papildus informācija: www.hammer.lv