Par Golden Hammer uzvarētāju radošajā kategorijā kļuva aģentūra BBDO Moscow (Krievija), mediju kategorijā – Saatchi & Saatchi (Slovākija), digitālo mediju kategorijā – aģentūra Gaumina (Lietuva), bet jaunizveidotajā kategorijā «Aģentūru tīkls» sīvā cīņā balvu izcīnīja Saatchi & Saatchi, ar dažiem punktiem apsteidzot OMD tīklu.
Kopumā 7 kategorijās radošā žūrija piešķīra 21 diplomu, no tiem 5 sudraba āmurus,
1 zelta āmuru aģentūrai Hasan & Partners (Somija) par reklāmu «Tā, kā tam vajadzēja būt» (The Way It Was Meant To Be). Galvenā balva tika piešķirta BBDO Moscow (Krievija).
Mediju kategorijā diplomus ieguva 35 darbi, no tiem 10 sudraba āmurus un 9 zelta āmurus. Grand Prix saņēma Saatchi & Saatchi (Slovākija) darbs «Vēstījumi» (Messages). Šī aģentūra arī ieguva galveno mediju kategorijas balvu.
Digitālo mediju žūrija pasniedza 14 diplomus, no tiem 4 darbi ieguva sudraba āmuru un 4 zelta āmurus. Galvenā digitālo mediju balva tika piešķirta aģentūrai Gaumina (Lietuva).
Latvijas aģentūras šogad tika mazāk godalgotas. Interaktīvo mediju kategorijā (E-mārketings, e-ziņojums un animēts apsveikums) zelta āmuru saņēma aģentūras DDB un CUBE par «Efektologa Lieldienu apsveikumu».
Mediju kategorijā no Latvijas aģentūrām par labāko TV risinājumu diplomu saņēma OMD Latvia ar «Bite TV voting project», bet sudraba āmuru DDB Latvia ar Centa Ūbeles Jaungada apsveikumu. Drukāto mediju risinājumos sudraba āmuru saņēma OMD Latvia ar «Bite print in green». Vides kategorijā sudraba āmuru ieguva Creative Media Services ar «Dead party», bet zelta āmuru ieguva Universal McCann Latvia ar «Vitiron, dancing coat». Internetu veiksmīgāk izmantojuši un pa sudraba āmuriem ieguvuši PHD Latvia ar «Galerijas centrs spēli Hot or Not» un OMD Latvia ar «The Morning After: Abort, Ignore, Cancel». Mediju miksa kategorijā diplomu saņēma OMD Latvia ar «Bite – kļūsti zaļāks», bet sudraba āmuru ieguva Universal McCann Latvia ar «Vitiron».
Par Latvijā tapušām labākajām partizānu mārketinga kampaņām tika atzītas OMD Latvia «Graffiti Street Cans» un Inspired Communications sadarbojoties ar DDB Latvia «Zelta Zivtiņas tunelis», abas iegūstot diplomus.
Arī sponsorēšanas kampaņās latviešu aģentūras saņēma vien diplomus – OMD Latvia ar «Oņegins tiekas ar Bekhemiem Stocmann teātrī» un aģentūra Alpha Blatic ar «Maxima – sapņi piepildās».
Alternatīvo mediju kategorijā sudraba āmuru ieguva DDB Latvia sadarbojoties ar CUBE - «Zelta Zivtiņa the littles». Iepriekšējā gadā galvenās balvas ieguva Baltijas valsts trijotne – radošajā kategorijā Initiative (Igaunija), mediju kategorijā OMG Latvia/Fuse, bet digitālo mediju balva tika Gaumina (Lietuva).
«Radošie cilvēki neizraisa krīzi – tie paaugstina tirgus vērtību,» tā festivāla radošās žūrijas vadītājs Kai Rofens (Kai Röffen) komentēja stāvokli reklāmas industrijā recesijas laikos. «Tomēr darbu kvalitāte nav tik laba, kā to varēja gaidīt. Kaut gan attiecinot to uz kopējo situāciju reklāmas tirgū, tas ir likumsakarīgi. Neskatoties uz to, mēs varējām vērot vairākus tiešām talantīgu cilvēku darbus.»
Arī mediju žūrijas vadītājs Īans Klārks (Ian Clarke) atzīmēja, ka daudzi darbi bija izcili, īpaši interneta un iekštelpu reklāmas kategorijās. Vērtējot darbus, žūrijas vadītājs atzīmēja, ka Baltijas reģions ir pietiekami konkurētspējīgs un var cīnīties par līderpozīcijām reklāmas mediju tirgū Centrālā un Austrumeiropā.
Šogad festivāls sākās 10. jūnijā, kad žūrija izvērtēja festivālam iesūtītos darbus. Festivāla radošā žūrija strādāja 8 žūrijas locekļu sastāvā. un to vadīja TBWA radošais izpilddirektors un rīkotājdirektors Kai Rofens (Vācija). Mediju žūriju vadīja Omnicom Media Group izpilddirektors Īans Klārks (Lielbritānija). Digitālā mēdiju žūrija apvienoja 4 žūrijas pārstāvjus un to vadīja Gaumina starptautisko darījumu vadītājs Dārijs Bagdzins (Darius Bagdziunas, Lietuva).
Šogad, Golden Hammer festivāls saņēma darbus no 19 valstīm – Vācijas, Baltkrievijas, Bulgārijas, Čehijas, Igaunijas, Somijas, Horvātijas, Grieķijas, Gruzijas, Maķedonijas, Norvēģijas, Polijas, Ungārijas, Latvijas, Lietuvas, Rumānijas, Krievijas, Slovākijas un Ukrainas. No tām 13 valstis saņēma apbalvojumus.
No 1994. Gada Golden Hammer organizē Latvijas Reklāmas asociācija, kopš 1999. gada festivāls ir starptautisks.