Šogad interneta reklāmas ieņēmumu apjoms ne tikai palielināšoties, bet pieaugšot ievērojami straujāk par kopējo reklāmas tirgu, un turpinās iekarot tirgus daļu, prognozē uzņēmuma Deloitte eksperti.
Pasaules ekonomikai atgūstoties no krīzes, analītiķi paredz, ka kopējie izdevumi reklāmai pieaugs šogad par 2%. Reklāmdevēji gan atzīst, ka interneta reklāmas izdevumiem ir salīdzinoši neliela daļa no kopējā reklāmas budžeta, taču nākamo piecu gadu laikā prognozē strauju pieaugumu online reklāmas tirgus daļai. Tradicionālo mediju nozares turpinās zaudēt reklāmas tirgus daļu cīņā ar online medijiem.
Pārskata autori arī atzīmē, ka jebkurš reklāmas veids, kas ļauj mērīt reklāmas izdevumu efektivitāti, šogad varētu būt salīdzinoši veiksmīgs, jo reklāmdevēji aizvien vairāk vēlas novērtēt efektivitāti un kļūst vienaldzīgi pret citām nozīmīgām priekšrocībām.
Pirms ekonomikas lejupslīdes esot bijusi pārliecība, ka interneta reklāmas tirgus īpatsvars turpinās pieaugt, taču pēdējo ceturkšņu rādītāji liecina par pretējo. Taču, neskatoties uz apjoma samazinājumu par aptuveni 5%, interneta reklāmas tirgū tika novērots daudz mazāks kritums nekā jebkurā citā reklāmas kategorijā un, neskatoties uz kopējā interneta reklāmas apjoma negatīvo skaitli, online meklēšanas pakalpojumu pieprasījums ir pieaudzis par 7%, kas nozīmē, ka ir novērots relatīvais pieaugums pret tradicionālās reklāmas izdevumiem pat lejupslīdes laikā.
Eksperti uzskata, ka lejupslīde nav samazinājusi interneta reklāmas tirgus daļu, bet paātrinājusi tās izaugsmi.