Šā gada jūlijā, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, televīzijā novērojams reklāmas apjoma pieaugums, bet presē un radio – samazinājums, liecina pētījumu aģentūras TNS Latvia dati.
Televīzijā jūlijā, salīdzinot ar jūniju, apjoms pēc reklāmas laika minūtēs samazinājies par 2 % un kopumā jūlijā noraidīti 43,8 tūkst. reklāmas minūšu. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka reklāmas apjoma samazinājums pret jūniju ir novērojams katru gadu, jo vasaras mēnešos reklāmdevēji TV izvietojot mazāk reklāmas. Taču šogad vasarā samazinājums bijis vairākas reizes mazāks nekā iepriekšējos gados, kas liecina par lielu TV piesātinājumu ar reklāmu tradicionālajos klusuma mēnešos. Tas nozīmējot, ka rudenī pieaugums pēc vasaras nebūs tik straujš kā agrāk. Jūlijā lielākie reklāmdevēji televīzijā pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši: Henkel, Reckitt Benckiser, Procter & Gamble, Coca – Cola un Tele2. Reklamētākie zīmoli televīzijā bijuši : Danone, Zelta zivtiņa, Maxima, Aldaris un Gruzija.
Savukārt reklāmas apjoms presē jūlijā, salīdzinot ar jūniju, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros samazinājies par 17%. Jūlijā presē reģistrēti 6,8 tūkst. reklāmu, kas ir par 9 % mazāk nekā pērn. Lielākie reklāmdevēji presē pēc reklāmas laukuma bija: Baltkom, L'oreal, Līvuakvaparks, Procter & Gamble un Tallink, bet reklamētākie zīmoli presē bija Baltkom, Līvu akvaparks, Tallink, Bite un Prisma.
Radio reklāmas apjoms jūlijā samazinājies par 14%, bet lielākie reklāmdevēji bijuši LMT, Rimi, Maxima, Rautakesko un cenuklubs.lv.