Reklāmas apjomu palielināšanās esot katru rudens sezonu novērojama tendence un paredzams, ka liels reklāmas apjoms saglabāsies vēl arī novembrī, bet piedzīvos kritumu decembrī, prognozē TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.
Šī gada oktobrī presē, televīzijā un radio, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, salīdzinot ar 2009.gada oktobri, televīzijā, novērojams reklāmas apjoma pieaugums, liecina TNS Latvia apkopotā informācija.
Televīzijā šī gada oktobrī raidīti 46,04 tūkst. reklāmas minūšu, kas ir par 15% vairāk nekā pērn oktobrī. Kopumā pagājušajā mēnesī reģistrēts 121,3 tūkst. reklāmu, kas ir par 10% vairāk nekā septembrī.
Oktobrī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Tele2, Procter&Gamble, Henkel, LMT un Maxima, bet reklamētākie zīmoli televīzijā – Zelta Zivtiņa, Tele2, Maxima, Danone un Okarte.
Reklāmas apjoms presē oktobrī, salīdzinot ar šo periodu pērn pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, ir pieaudzis par 2%. Oktobrī kopējais preses izdevumu aizpildījums ar reklāmu ir bijis 1,2 milj. kvadrātcentimetru. Šogad preses reklāmas kļuvušas lielākas, jo, neskatoties uz pieaugumu pēc platības, reklāmu skaits ir bijis par 6% mazāks, nekā 2009.gada oktobrī.
Lielākie reklāmdevēji presē oktobrī bija Dīksns, L'oreal, Auto Group Baltic, Sveza Invest limited, un Samsung Electronic. Reklamētākie zīmoli presē – Rīga Plaza, Volkswagen, Samsung, Prisma un Lancome.
Radio reklāmas apjoms pagājušajā mēnesī bija 16,5 tūkst. minūtes, kas ir par 1% vairāk nekā pērn oktobrī. Lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija LMT, Rimi, Maxima, Rautakesko un Tele2. Visvairāk reklamētie zīmoli - Maxima, Rimi, K-Rauta, Okarte un Efisol.