Saeimas ārkārtas vēlēšanas, ja Valsts prezidenta rosinātā Latvijas parlamenta atlaišana gūs vēlētāju atbalstu, Latvijas mediju reklāmas tirgum prognozējami sniegtu 1–1,2 milj. Ls pienesumu, liecina MMS Communications Latvia prognoze.
«Atšķirībā no regulārajām Saeimas vēlēšanām priekšvēlēšanu kampaņu investīcijas medijos prognozējamas būtiski mazākas – šajā gadījumā līdz pat 3 reizes mazākā apjomā nekā iepriekšējās Saeimas priekšvēlēšanu cīņā ieguldītās summas. To nosaka gan būtiski mazāks kampaņu laiks, gan mediju piesātinājums, gan arī politisko kampaņu ietekmes mazināšanās to informatīvi saturiskā vājuma dēļ,» skaidro Ģirts Ozols, MMS Communications Latvia direktors un Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) prezidents. Lielākais politiskās reklāmas investīciju pieaugums prognozējams interneta segmentā, ko nosaka medija sniegtā iespēja sazināties ar vēlētājiem «viens pret viens».
Kopumā Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2011. gadā tiek prognozēti stagnējoši. 2010. gadā, saskaņā ar LRA datiem, Latvijas mediju reklāmas tirgus veidoja 45,89 milj. Ls. Saskaņā ar MMS Communications Latvia prognozi, saglabājot esošās tendences, Latvijas mediju reklāmas tirgus 2011. gadā var piedzīvot kritumu 1,5–5% robežās. «Mediju grupu – televīzijas, laikrakstu, interneta utt. – savstarpējās konkurences pārtraukšana un sinerģijas meklējumi ir tie elementi, kas varētu stiprināt Latvijas mediju reklāmas tirgu,» norāda Ģ. Ozols.