Politiskā nestabilitāte Tuvajos Austrumos un zemestrīce Japānā ir galvenie iemesli, kas likuši pārskatīt reklāmas tirgus attīstības prognozes pasaulē, samazinot attīstības rādītājus no 4,6% izaugsmes uz 4,2%.
Ēģipti, vienu no lielākajiem reklāmas tirgiem Tuvajos Austrumos, no «sliedēm izsita» nemieri, kuru laikā TV reklāmas faktiski nebija. Savukārt Japānas zemestrīces rezultātā reklāmas tirgu ietekmēja vairāki faktori – reklāmdevēji ļoti rūpīgi izvērtēja savu vēstījumu saturu un izvietojumu, sociāli nozīmīgi paziņojumi ir aizstājuši komercreklāmu un normālu kārtību kavēja pastāvošās elektrības apgādes un sadales problēmas šajā valstī. Tomēr dabas katastrofas un politiskās problēmas kopumā pasaules reklāmas tirgus attīstību neaptur.
Joprojām pasaulē saglabājas atšķirība starp izaugsmes rādītājiem dažādos tirgos. 2011. gadā straujāk par pasaules kopējā tirgus pieauguma tempu (+4,2%) atkopjas Centrālās un Austrumeiropas tirgus, kur kopējo reklāmas investīciju pieaugumu ZenithOptimedia pētnieki prognozē 10% apjomā, salīdzinot ar 2010. gadu.
2013. gadā internets apsteigs laikrakstus un kļūs par otro lielāko reklāmas mediju, liecina ZenithOptimedia pētījuma rezultāti. Reklāmas investīcijas laikrakstos pasaulē 2010. gadā bija par 51% lielākas nekā internetā, taču investīcijas laikrakstos turpina samazināties par 1,1–1,3% gadā, bet reklāma internetā pieaug par 10,4–10,5% gadā. Rezultātā 2013. gadā laikrakstu reklāmas tirgus būs noslīdējis līdz 92,1 miljardiem ASV dolāru (no 95,2 miljardiem 2010. gadā), bet interneta reklāmas apjomi pieauguši uz 95,0 miljardiem ASV dolāru (no 63,0 miljardiem 2010. gadā).
Pasaules reklāmas tirgū televīzija saglabā lielākā medija statusu un turpina palielināt savu tirgus daļu. 2010. gadā TV piesaistīja 40,4% reklāmas investīciju pasaulē, bet 2013. gadā šis apjoms prognozējams jau 41,5% lielumā.