Februārī, salīdzinot ar janvāri presē, televīzijā un radio ir novērojams reklāmas apjoma pieaugums, liecina TNS Latvia dati.
Televīzijā februārī, salīdzinot ar janvāri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 27%. «Līdzīgas reklāmu apjoma izmaiņas ir novērojamas katru gadu,» norāda TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.
Februārī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija: Henkel, Procter&Gamble, Reckitt Benckiser, Danone un LMT. Reklamētākie zīmoli televīzijā: Danone, Zelta Zivtiņa, O!Karte, Coca-Cola un Maxima.
Savukārt reklāmas apjoms presē februārī, salīdzinot ar janvāri, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, ir pieaudzis par 27%, kas tāpat kā televīzijā ir skaidrojams ar sezonas īpatnībām.
Pēc reklāmas laukuma cm² lielākie reklāmdevēji presē februārī bija: Lattelecom, Auto Group Baltic, Renault, AirBaltic un LMT. Reklamētākie zīmoli presē: Lattelecom, Volkswagen, Renault, LMT un Baltkom.
Savukārt radio reklāmas apjoms februārī, salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, ir pieaudzis par 66%.
Lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija: Lattelecom, Maxima, Swedbank, Rautakesko un Depo DIY. Visvairāk reklamētie zīmoli: Lattelecom, Maxima, Swedbank, K-Rauta un Depo.