Tomēr šis gads un prognozes par turpmākajiem var izšķirt aģentūru «būt vai nebūt». TOP 10 lielākās mediju aģentūras pērn apgrozījušas 64.42 milj. Ls, 9 no tām spējušas to palielināt amplitūdā no 5 % līdz 38 %. Tikai vienai - SIA Creative Media Services samazinājies apgrozījums par 5.17 %.
Tāpat kā pērn reklāmas aģentūru TOP līderpozīcijas ir saglabājusi SIA Alpha Baltic, strādājot ar 16.01 milj. Ls lielu kapitalizēto apgrozījumu. SIA Alpha Baltic valdes priekšsēdētājs Lauris Špillers skaidro, ka kapitalizētais apgrozījums jāskata kontekstā ar darbinieku skaitu un apgrozījumu. Uzņēmums pērn nodarbināja 52 speciālistus, līdz ar to apgrozījumā lielāku daļu veido pašu speciālistu veikums, mazāk izmaksas trešajām pusēm.
Otro vietu sarakstā ieņem SIA DDB Worldwide Latvia. SIA DDB Worldwide Latvia izpilddirektors Andris Rubīns atzīst, ka 2008. gads bijis visu laiku veiksmīgākais gads uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē, tas ieies aģentūras vēsturē ar pirmo izcīnīto balvu prestižākajā pasaules reklāmas festivālā Cannes Lions.
Lielākās mediju aģentūras pēc neto apgrozījuma 2008. gadā Vieta '08 '07 Uzņēmums 1 3 Media House SIA 2 1 Inspired Communications SIA * 3 5 Reklāmas aģentūra Via Media SIA ** 4 - MMS Communications Latvia SIA, *** filiāle Starcom **** 5 - Carat SIA 6 - OMD Latvia SIA 7 - PHD Latvia SIA 8 - Creative Media Services SIA 9 - Baltic FCB SIA * 10 - Media Planning Group SIA
Finanšu dati apskatāmi laikrakstā
Avots: Lursoft, (***) uzņēmumu sniegtie dati, Latvijas Reklāmas asociācija, SIA TNS Latvia, Db
Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!