Jūlijā, salīdzinot ar jūniju, pretēji reklāmas apjomu kritumam presē, radio ir novērojams reklāmas pieaugums, ecina pētījumu aģentūras TNS Latvia dati.
Televīzijā jūlijā, salīdzinot ar jūniju, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs samazinājies par 6 %.
Televīzijas reklāmas gadījumu skaits šī gada jūlijā bija 85.5 tūkstoši reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada jūliju, ir par 13 % mazāk, un, salīdzinot ar iepriekšējā mēneša kritumu par 28 %, tā ir pozitīva tendence.
Reklāmas apjoms jūlijā presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2009. gada jūniju, ir samazinājies par 7 %. Šī gada jūlijā presē reģistrēti 7526 reklāmas gadījumi, kas ir par 32 % mazāk nekā 2008.gada jūlijā.
Savukārt radio reklāmas apjoms šī gada jūlijā, salīdzinot ar jūniju, ir pieaudzis par 2 %, kas ir neraksturīgi vasaras periodam. Jūnijā radio izskanējušas 15.5 tūkstoši reklāmas minūtes. Šo pieaugumu nodrošināja vairāku nozaru reklāmdevēji, kas jūlijā realizējuši liela apjoma radio reklāmas kampaņas. Piemēram, mobilo sakaru reklāmas apjoms salīdzinot jūliju ar jūniju pieaudzis par 149 %, bet celtniecības materiālu reklāmu kopējais garums pieaudzis par 38 %. Vairāk nekā 4 reizes – par 484 % palielinājies alkoholisko dzērienu reklāmu garums.
2009. gada jūlijā radio reģistrētas 33.7 tūkstoši reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada jūliju, tomēr ir par 23 % mazāk.