Pagājušajā nedēļā Latvijā sasniegts jauns rekords kolektīvās iepirkšanās portālu izmantotajos piedāvājumos, kuru uzstādījis Cherry.lv, pārdodot 5408 kuponus uz izstādi Bodies Revealed, informē uzņēmuma pārstāve Elza Zīda.
Jau iepriekš ziņots, ka Cherry kļuvis par pirmo no interneta komercijas uzņēmumiem Baltijā, kas nepilna gada laikā kopš savas darbības uzsākšanas sasniedzis gandrīz 1 miljonu eiro mēneša bruto apgrozījumu. Cherry Media, kas nesen noslēdzis apvienošanās līgumu ar Lietuvas vadošajiem kolektīvās iepirkšanās portāliem Beta.lt un Grupinis.lt, kopumā pieder vairāk nekā 50% liela tirgus daļa.
« Kopš Cherry.lv darbības uzsākšanas Latvijā kopumā pārdoti aptuveni 50 tūkstoši kuponu, trešdaļa no kuriem – maijā,» stāsta Ģirts Slaviņš, portāla Cherry.lv vadītājs.
Savukārt kā reklāmas un mārketinga instrumentu savu produktu un pakalpojumu virzīšanai un popularizēšanai tirgū Cherry platformu izmantojuši vairāk nekā 1300 uzņēmumu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.
Cherry Media grupā ietilpst portāls Cherry.ee, kas ir pirmais un vadošais šāda veida projekts mūsu kaimiņvalstī, kā arī Cherry.lv. Maija sākumā apvienojušies uzņēmumi visās trīs Baltijas valstīs. Uzņēmuma mērķis esot kļūt par tirgus līderi kolektīvās iepirkšanās jomā Baltijā.