Kolektīvās iepirkšanās portāli CityLife.lv un Cherry.lv nonākuši pie kopīga lēmuma - neļaut savus piedāvājumus izvietot portālos, kuri apkopo visu Latvijas kolektīvās iepirkšanās portālu piedāvājumus. Šāds lēmums esot pieņemts, «lai pircējiem aktīvāk skaidrotu atšķirības starp kvalitāti, ko spēj piedāvāt vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli, un mazo portālu piedāvājumiem, kuru ierobežotie resursi liedz iespēju uzņemties atbildību par to piedāvājumiem».
Kā akcentē CityLife.lv un Cherry.lv, šobrīd Latvijā darbojas ap 40 kolektīvās iepirkšanās portālu, tomēr 93% no tirgus veido četri vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli CityLife.lv, Cherry.lv, Zizu.lv un Perkamkopa.lv. CityLife.lv un Cherry.lv sasniedz gandrīz 60% no industrijas kopējā apgrozījuma.
Pēc CityLife.lv mārketinga vadītājas Ances Rancānes un Cherry.lv mārketinga vadītājas Annas Brūnas teiktā, «mazie portāli bieži kaitē industrijai kopumā, jo nespēj nodrošināt pienācīgu kvalitāti. Savukārt, piedāvājumus apkopojošajos portālos, piemēram, refresh.lv, salidzini.lv un gudriem.lv, cilvēki nezina, no kāda portāla piedāvājums tiek iegādāts».
«Šobrīd portālos, kuri apkopo visus industrijas piedāvājumus, pircēji bieži vien vadās tikai pēc cenas un atlaides, nepievēršot vērību tam, no kā piedāvājums tiek iegādāts. Tomēr tā nav tikai cena vai atlaide, kas veido piedāvājumu - tas ir milzīgs portāla darbs ar uzņēmumiem , kā arī liels darbs klientu apkalpošanā, ko nespēj nodrošināt mazie portāli,» skaidroja A. Brūna.
«Turpmāk CityLife.lv un Cherry.lv piedāvājumus varēs atrast tikai mūsu pašu portālos - vēlamies, lai apmeklētāji zina, no kā viņi iegādājas piedāvājumus. Mēs esam gatavi uzņemties atbildību par savu darbību,» norādīja A. Rancāne.
CityLife.lv un Cherry.lv ietilpst Cherry Media Grupā. Uzņēmumu grupā ietilpst arī vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli Lietuvā (Grupinis.lt, Beta.lt) un vadošais kolektīvās iepirkšanās portāls Igaunijā - Cherry.ee. Cherry Media Grupas apgrozījums 2011. gadā bija 20 milijoni latu. Cherry Media Grupa cieši sadarbojas un daļēji pieder Slevomat Grupai, kas ir lielākais Centrāleiropas e-komercijas uzņēmums un ārpus Baltijas darbojas arī Čehijā, Ungārijā, Slovākijā un Bulgārijā.