Cherry Media grupa 2012. gada laikā pārdevusi preces un pakalpojumus 27,5 miljonu eiro vērtībā, tādējādi dubultojot 2011. gada apgrozījuma rādītājus un kļūstot par lielāko e-komercijas grupu Baltijas valstīs. Tomēr Cherry Media pārstāvji neatklāj grupas peļņas rādītājus.
Cherry grupas pārdošanas apjoms 2012. gadā ir pieaudzis par 84%. «Cherry Media akcionāri ir apmierināti ar grupas finanšu rādītājiem, tomēr Cherry Media grupa pašlaik neatklāj detaļas par 2012. gada finanšu rādītājiem, jo tie pašlaik vēl nav auditēti,» Db.lv norādīja Cherry Media izpilddirektors Aldas Kirvaitis.
Piecos no 12 mēnešiem tika sasniegti pārdošanas apjomu rekordi, un Cherry Media klienti gada laikā kopā veica 1,4 miljonus pirkumu, norādīts uzņēmuma paziņojumā. Ar Cherry starpniecību 2012. gada laikā tika piedāvāti vairāk nekā 20 tūkstoši pakalpojumu un preču.
Vairāk nekā pusi apgrozījuma veidoja starpniecības pakalpojumi preču un tūrisma atpūtas braucienu pārdošanu nodrošināšana. Cherry Media pārstāvji pauž, ka uzņēmumam, kurš 2010. gadā sāka darbību kā «kolektīvās iepirkšanā» platforma un piedāvāja lielākoties vietējo skaistumkopšanas salonu un restorānu piedāvājumus, ielaušanās preču un tūrisma nozarē uzskatāma par nozīmīgu stratēģisku pārmaiņu.
Kopumā Cherry piedāvājumus grupas ceļojumiem uz Turciju un citām valstīm pērnā gada laikā iegādājušies 3000 cilvēku. Tāpat populāri esot bijuši arī tūrisma pakalpojumi vietējā tirgū – Baltijas valstīs.
Kopumā pērnā gada laikā Cherry Media grupas e-komercijas vietnēs iepircies aptuveni pusmiljons cilvēku, savukārt sadarbība izveidota ar aptuveni pieciem tūkstošiem piegādātāju un uzņēmumu, norāda Cherry Media grupas izpilddirektors Aldas Kirivaitis.
Cherry grupā ietilpst pieci e-komercijas uzņēmumi – Cherry.lv, CityLife.lv Latvijā, Cherry.ee Igaunijā un Beta.lt un Grupinis.lt Lietuvā.
Cherry Media grupas uzņēmumi darbojas deviņās pilsētās, nodarbinot 200 cilvēku.
Cherry sāka piedāvāt preču iegādi 2011. gadā, taču uzplaukumu šī joma piedzīvoja 2012. gadā. Lai spētu veiksmīgi apstrādāt augošo pieprasījuma apjomu, uzņēmums sāka izmantot noliktavas un atvēra desmit preču izsniegšanas punktus iepirkšanās centros Rīgā, Tallinā un Viļņā. Liela daļa no pasūtījumiem tiek piegādāta arī ar kurjera un pasta piegādes starpniecību. 2012. gada jūlijā Cherry uzsāka darbību modes un stila preču pārdošanā, atklājot modes e-veikalu Beta.lt.
2013. gadā Cherry paredz izaugsme galvenokārt tūrisma un produktu segmentos, taču iespējama arī jaunu darbības virzienu apgūšana, norāda uzņēmuma pārstāvji. Šā gada pārdošanas rezultātiem tiek prognozēts 30-40% pieaugums.