Ar semināru, kur iepriekšējā gada dalībnieki dalījās savā pieredzē, tika atklāta otrā sezona projektam Biznesa eskalators, ko rīko tirdzniecības parks Alfa un laikraksts Dienas Bizness.
Pirmie uzņēmumi sāks tirdzniecību šī gada maijā. Tā ir iespēja izmēģināt savus spēkus t/p Alfa starp lielajiem tirgotājiem un pārliecināties par to, kā ir strādāt tirdzniecības centrā, kā pareizi izlikt preci, kā noformēt stendu, kā strādāt ar pārdevējiem, stāsta Liene Apine, t/p Alfa vadītāja. Viņa teic, ka, atšķirībā no projekta pirmās sezonas, tirdzniecības vieta jaunajiem uzņēmējiem būs t/p Alfa pirmajā stāvā, kur ir vēl lielāka pircēju plūsma un kur uzņēmējus būs iespēja pamanīt vēl plašākam cilvēku lokam. Tāpat kā iepriekšējā gadā, uzņēmums ar vislabākajiem rezultātiem tirdzniecībā, varēs tirgoties arī decembrī. Pērn šo iespēju ieguva gaismas virteņu tirgotājs Cherry Picking.
Lielākoties visiem iepriekšējās sezonas dalībniekiem viss bija kārtībā ar produktu, bet lielākā problēma bija pārdošanas personāls, norāda Dzintars Koknēvičs, Mercuri International valdes loceklis. Tāpēc viņš iesaka īpaši rūpīgi izvēlēties cilvēkus, kuri prezentēs uzņēmuma produkciju cilvēkiem tirdzniecības centrā. Arī Mārtiņš Barānovs, zīmolu un dizaina aģentūras Brand Eleven dibinātājs apstiprināja, ka pārdevēja loma tirdzniecībā ir ārkārtīgi nozīmīga, un šis ir emocionāli un fiziski smags darbs – katru dienu no desmitiem rītā līdz desmitiem vakarā atrasties tirdzniecības vietā. Pārdevējam ir dots ļoti īss laika sprīdis, kura laikā piesaistīt potenciālā pircēja uzmanību, tāpēc nevajag kautrēties skaidri norādīt cenu, jo Latvijas iedzīvotājs visdrīzāk nepienāks klāt, lai to noskaidrotu.
Plašāk par dalībnieku pieredzi varat lasīt uzņēmēju komentāros biznesa portālā Db.lv.