Jaunajiem un topošajiem uzņēmējiem sākas pieteikšanās projektam Biznesa Eskalators, ko rīko tirdzniecības parks Alfa sadarbībā ar Latvijā vadošo biznesa laikrakstu Dienas Bizness. Projekta mērķis ir, nonākot reālā tirdzniecības vidē, dot iespēju Latvijas jaunajiem uzņēmējiem pārliecināties par radītā produkta dzīvotspēju.
«Latvijā ir daudz uzņēmīgu cilvēku, kas gatavi riskēt un kļūt nevis par darbiniekiem, bet par darba devējiem. Populāra kļūst mazo uzņēmumu atvēršana un mājražošana, un arvien biežāk pircējiem tiek piedāvātas nestandarta preces – dažādi dizaina priekšmeti, Latvijā ražoti mājas aksesuāri un apģērbi. T/p Alfa vienmēr ir ieinteresēts saviem klientiem piedāvāt aizvien jaunus produktus un pakalpojumus, un šāda konkursa īstenošana mums kā tirdzniecības centram ir lieliska iespēja piesaistīt tirgotājus, kas, iespējams, citādāk līdz mums nenonāktu. Lai palīdzētu vietējiem uzņēmumiem attīstīties, jau trešo gadu pēc kārtas perspektīvākajiem jaunajiem uzņēmējiem dodam iespēju vienu mēnesi tirgot savu produkciju t/p Alfa speciāli radītā stendā. Šī ir lieliska iespēja pārbaudīt sava biznesa jaudu vienā no lielākajiem tirdzniecības centriem, gūt atsauksmes no klientiem un saprast sava produkta stiprās un vājās puses lielas konkurences apstākļos,» stāsta t/p Alfa vadītāja Liene Apine.
Papildu iespējai gūt atgriezenisko saiti no klientiem, projekta dalībnieki pēc tirdzniecības uzsākšanas saņems bezmaksas konsultācijas no projekta Biznesa Eskalators ekspertiem par būtiskiem biznesa attīstības aspektiem. Šogad projekta Biznesa Eskalators ekspertu sastāvā konsultēs:
t/p Alfa vadītāja Liene Apine, kura sniegs atbalstu tirdzniecības jautājumos;
laikraksta Dienas Bizness žurnāliste Anda Asare, kura analizēs produkta unikalitāti un perspektīvas Latvijā;
Mercuri International valdes loceklis, biznesa konsultants Dzintars Koknēvičs – sniegs ieteikumus, kā veicināt pārdošanas un klientu apkalpošanas prasmes;
zīmolu un dizaina aģentūras BrandEleven dibinātājs Mārtiņš Barānovs – konsultēs par produkta un ražotāja zīmola komunikāciju, kā arī par tirdzniecības vietas noformēšanu.
«Potenciālo klientu, kurš ir iegriezies tirdzniecības centrā, cenšas apžilbināt un piesaistīt katrs veikals, un ir lietas, kuras jāzina ikvienam uzņēmējam, īpaši jaunpienācējam, lai viņa produkts spētu konkurēt plašajā piedāvājuma klāstā. Tāpēc aicinām jaunos uzņēmējus pieteikties projektā, lai pārbaudītu savus spēkus tik lielā un par patērētāja uzmanību konkurējošā cīņas laukā kā t/p Alfa,» aicina M. Barānovs.
Mercuri International valdes loceklis, biznesa konsultants Dzintars Koknēvičs norāda, ka viena no būtiskākajām lietām, uzsākot uzņēmējdarbību ir māka komunicēt ar klientu, kas ietver ne tikai izcilas pārdošanas, bet arī kvalitatīvas klienta apkalpošanas spējas. «Pieredze, ko sniedz klientu plūsma tirdzniecības centrā, norūda un iemāca, tā ir neatsverama pieredze, kas izgaismo uzņēmēja stiprās un vājās puses, kuras pilnveidojot, iespējams radīt patiešām konkurētspējīgu produktu,» pauž Dz. Koknēvičs.
Līdz šim Biznesa Eskalatorā savu ceļu uz atpazīstamību uzsākuši 28 uzņēmumi, to skaitā: aksesuāru ražotājs Penelopes tauriņi, UNIQ cepures, apģērbu zīmols Touch IT, galda spēļu ražotājs Kokmaizītes, papīra lelles Claudia, MOSHMOSH, Amber Sisters design, Zigzag Factory, CherryBerry un daudzi citi.
Vairāk informācijas par projektu meklējiet Dienas Bizness un t/p Alfa interneta vietnēs (www.db.lv un www.alfaparks.lv).
Aicinām jaunos uzņēmējus projektā Biznesa Eskalators pieteikties līdz šā gada 31.martam. Ar projekta nolikumu var iepazīties, kā arī pieteikuma anketu var aizpildīt šeit.