Jaunākais izdevums

Sēklu muss saldumi tirgū vēl ir visai jauns produkts, tāpēc arvien jāturpina potenciālajiem pircējiem stāstīt par to un skaidrot, ka to sastāvā nav cukura

«Šis tiešām ir eskalators. Daudz mācāmies,» par dalību t/p Alfa un laikraksta Dienas Bizness projektā Biznesa eskalators saka saldumu zīmola Sēklu muss idejas autore, SIA Tascen līdzīpašniece Agnese Nazareca. Pirmā nedēļa pārdošanas rādītāju ziņā bija veiksmīga, tāpēc kā pārsteigums bija otrā nedēļa, kad pirkumu vairs nebija tik daudz. Viņa pieļauj, ka liela daļa t/p Alfa apmeklētāju ir pastāvīgie klienti, kuri dzīvo tuvumā un iepērkas te regulāri, tāpēc arī nepērk saldumus katru reizi. «Tāpēc jāspēj uzrunāt tos, kuri te nav katru dienu,» viņa saka. Runājot par īpatnībām, pārdodot savu produkciju tirdzniecības centrā, A. Nazareca uzsver, ka jābūt prasmīgam makšķerniekam ar ļoti labu ēsmu. «Cilvēku ir daudz, bet viņi uz Alfu nāk ar dažādām vēlmēm, ir jāmāk viņus «noķert». Patiesībā, līdzko cilvēks pienāk, neviens neaiziet vienaldzīgs un liela daļa arī kaut ko nopērk,» viņa teic. Bieži vien cilvēki, kurus pārdevējas uzrunā, piedāvājot nogaršot Sēklu muss saldumus, sakautrējas un atsakās. A. Nazareca domā, ka jārēķinās ar to, ka Latvijas iedzīvotāji vēl ir samērā atturīgi. Vienkārši jāturpina viņus uzrunāt, turklāt bieži vien cilvēks pēc tam, kad viņu sveicina, pasauc otrreiz, neatsaka. «Tā ir īsta makšķerēšana,» uzsver A. Nazareca.

Visas dienas vienādas

Uzņēmums pieteicās dalībai projektā Biznesa eskalators, jo tā ir reāla iespēja pārdot savu produktu tirdzniecības centrā. Līdz šim tas bija tirgojies arī t/c Domina Shopping un Rīga Plaza. Lai gan cilvēku plūsma brīvdienās ir lielāka, A. Nazareca pārdevējām iesaka noskaņoties, ka visas dienas ir vienādas, jo kopumā tas, cik labi veicas, atkarīgs no pārdevējiem. Tomēr viņa atzīst, ka jūtams ir algas dienu faktors. «Domāju, ka to izjūt visur tirdzniecībā,» saka A. Nazareca.

Visu rakstu Spēt piesaistīt arī kautrīgos lasiet 28. septembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Bērni iedvesmo biznesam

,08.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1.septembra lielākajā tirdzniecības parkā Alfa īpašā stendā tirdzniecību uzsāks divi entuziasma pilni jauni zīmoli – Sēklu Muss un Smuklietas. Šāda iespēja radusies, pateicoties dalībai projektā Biznesa Eskalators, ko t/p Alfa jau trešo gadu rīko sadarbībā ar Latvijā vadošo biznesa laikrakstu Dienas Bizness. Jaunajiem uzņēmējiem bez pieredzes tirdzniecības centros šī būs iespēja izmēģināt savas pārdošanas prasmes, kā arī pārbaudīt produkta konkurētspēju intensīvas tirdzniecības apstākļos.

Zīmols Sēklu Muss šobrīd piedāvā 2 veidu produktus – sēkliņu un žāvētu augļu trifeles un batoniņus. Produkts ir īpašs un konkursa Biznesa Eskalators žūriju pārliecināja ar to, ka tā sastāvā netiek pievienots cukurs, milti un olas, kā arī tas nesatur glutēnu. Tā pagatavošanā tiek ievēroti svaigēšanas principi.

«Savus veselīgos produktus īpaši iesakām sportistiem, vegāniem, veģetāriešiem, grūtniecēm, barojošām māmiņām, bērniem, svara vērotājiem, celiakijas slimniekiem. Tas ir lielisks našķis katram, kas ievēro veselīgu dzīvesveidu, uzturā vēlas lietot vitamīniem un minerālvielām bagātu pārtiku,» stāsta veselīgo trifeļu Sēklu Muss radītāja Agnese Nazareca, kuru biznesam iedvesmojusi vēlme radīt veselīgus našķus sev un bērniem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sākam biznesu: Kā konfektes, tikai no augļiem un sēklām

Anda Asere,18.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pievēršoties svaigēšanai, savā ēdienkartē Agnese Nazareca ietvēra arī saldumus. Kopā ar draudzeni Kristīni Rinču izlēmušas to gatavošanu pārvērst biznesa projektā, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Sēklu muss (SIA Tascen) izgatavo sēkliņu un žāvētu augļu konfektes, kurās nav cukura, miltu, olu, sviesta. «Tā ir veselīga alternatīva šokolādei, cepumiņiem un citiem našķiem, kas pārsvarā ir piesātināti ar dažādām ne visām labām uzturvielām. Varētu teikt, ka šie saldumi ir kā zāles. Man patīk Hipokrāta teiktais – lai uzturs ir zāles un zāles ir uzturs. Tā ir devīze mūsu saldumiem. Apēdot šīs trifeles, cilvēks apēd vitamīnus, minerālvielas, olbaltumvielas, dzelzi – daudz labu lietu,» apgalvo Kristīne. Šīs konfektes izskatās pēc parastām konfektēm. «Tāds ir mūsu mērķis, lai izskatītos kā īstas konfektes. Man ir prieks un lepnums, ka tas ir ne tikai bizness, ar ko pelni, bet tā arī palīdzi cilvēkiem. Tas dod gandarījumu,» saka Agnese.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Izaicinājums – pārdošana

Anda Asere,28.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jo specifiskāks produkts, jo vairāk jāpiestrādā pie potenciālo pircēju ieinteresēšanas un stāstīšanas par savu preci

«Lai gan šī jau ir Biznesa eskalatora trešā sezona, pirmajiem dalībniekiem vienmēr ir mazliet grūtāk sākt. Šis gads nav izņēmums, turklāt stenda vieta ir mainīta, dalībniekiem nepieciešama adaptēšanās. Sezona ir iesākusies labi. Kad nākamie dalībnieki būs apskatījuši stendu, iepazinuši septembra konkursantus, viņi spēs paņemt labāko un labot ne tik veiksmīgo,» vērtē viens no žūrijas locekļiem, aģentūras Brand Eleven dibinātājs Mārtiņš Barānovs.

Visiem projekta dalībniekiem ir līdzīgi izaicinājumi – darbinieki stendā. Tie nevar būt tikai kasieri, kas pārdod preci, kad pircējs jau izrādījis interesi – tiem ir jābūt zīmola vēstniekiem un produkta faniem, viņš uzsver. «Klientiem jāredz uguntiņa pārdevēja acīs un, ja tās nav, tad lielā Alfas plūsma iet garām,» viņš turpina. Eksperta vērtējumā šajā jomā labāk veicās Sēklu muss.

Komentāri

Pievienot komentāru