Stends iepirkšanās centrā aukstās sezonas laikā būtu piemērota tirdzniecības vieta cepurēm un šallēm
Tā pēc dalības projektā Biznesa eskalators secinājusi Uniq cepures radītāja Linda Breide. Viņa projektam pieteicās, jo vēlējās izmēģināt, kā tas ir – darbotiets t/p Alfa. «Tas tomēr ir liels tirdzniecības centrs, gribējās redzēt, vai mēs vispār spējam to «pavilkt». Secinājām, ka spējam un ka šajā sezonā ir noderīgi tirgoties šādā vietā. Stends tirdzniecības centrā no oktobra līdz martam būtu ideāli,» spriež Linda.
Projekta gaitā viņai nav bijis pārsteigumu, ko nebūtu gaidījusi, taču centrā ir liela cilvēku plūsma, tāpēc jābūt lielākam piedāvājumam. «Kaut arī uz vietas visu laiku bija vairāk nekā 200 vienību, bija cilvēki, kuri nevarēja atrast neko sev piemērotu,» saka Linda. Tādos gadījumos viņa pircējiem iesaka izmantot cepuru konstruktoru internetā un veikt individuālu pasūtījumu tieši tādai cepurei, kāda pašam patīk. Vērtējot, cik daudzi nopērk gatavu cepuri un cik daudzi izvēlas inidivuāli to pasūtīt, Linda spriež, ka aptuveni puse izvēloties konstruktoru.
Milzīgs potenciāls
«Esmu priecīga par šo pieredzi,» saka Linda. Viņa ir apmierināta arī ar tirdzniecības rezultātiem. No iepriekšējo dalībnieku atsauksmēm Linda bija guvusi priekšstatu, ka stends atrodas vietā, kur centra apmeklētājiem to grūti pamanīt, un bija noskaņojusies, ka neviens neko nepirks, taču pieredze esot pozitīva. «Protams, ir dienas, kad pirkumu ir maz, bet kopumā rezultāti ir labi. Ņemot vērā, cik cilvēku te apgrozās, potenciāls ir milzīgs. Tas tomēr bija tikai viens mēnesis, lai «noķertu» vairāk cilvēku, jāiestrādājas ilgāk, jātrenējas,» saka Linda.
Viņa atzīst, ka nav viegli ieinteresēt steidzīgos tirdzniecības centra apmeklētājus, secinājusi, ka brīdī, kad cilvēki pienāk tuvāk, viņi ir momentā jāuzrunā – jāpasaka, ka var piedāvāt citas krāsas, modeļus un izmērus, ka ir arī pieskaņotas šalles. Uzņēmēja mēģināja dalīt materiālus ar informāciju, taču pati nejutās ērti, jo šķita, ka tā ir pārāk liela uzbāšanās.
Visu rakstu Pārbauda savas spējas lasiet 1. decembra laikrakstā Dienas Bizness.